• Mon 14 Dec 2020 07:47
    1006 visningar
    6 svar
    6
    1006

    Sms flört kanske mer arbetskollegor!

    Hej alla !

    Nu har jag äntligen vänt mig hit då jag inte vet längre vart jag ska ta vägen!

    Jag och min sambo har varit tillsammans i 16 år, vi har 2 barn på åldrarna 4 och 6

    Allt har varit tip top och funkat bra , hon kom på mig att jag hade en hel del skulder och blev

    Flyförbannad att jag har undanhållit det " jag skämdes "och ville ej berätta utan ville försöka lösa problemet själv men det knasade sig!

    Till saken 2019 så har vi knappt legat med varandra hon tar sällan på mig trots att jag sköter min kropp och hygien , jag ser väldigt bra ut får jag ofta höra när jag är ute i stan av andra men aldrig varit otrogen mot henne under dessa 16 år!

    Jag började känna på mig att hon kanske tappat intresse men vi kämpade på tills för någon 2 månader sedan, när hon låg och sov så tog jag hennes mobil och kollade igenom hennes sms

    Där så har hon skrivit till en kille där det står

    " tack för hjälpen idag "

    "Kom till trappan " häng med oss vi är där "

    " vad gör du är du inne i stan och dricker öl , detta skrev hon medans hon var inne i stan och dricker öl med sin vännina som hon inte träffat på 7år " det bekräftade jag själv att hon skulle träffa henne och inte nån annan.

    Dom är arbetskollegor 2 ggr i veckan då dom jobbar i skola.

    Till saken , jag " hackade " in mig i hennes messenger

    Där har hennes bästa vän bekfräftat denna kille dvs skickat bild på honom"

    Dom skrev inte så mkt mer än så utan dom pratar hellre i tele än smsar

    Och detta gjorde dom medans jag låg i sängen en lördag kl 8.

    Vad ska jag känna ?

    Hur ska jag reagera ?

    Vi har varit tillsammans i 16 år

    Och jag känner att hon går bakom ryggen på mig!

    Till det så kollade jag hennes mobil för några dagar sedan då är hela sms konversationen raderad men hon har kvar hans nr i telefonboken.

    Vad ska jag göra

    Jag kan inte sova då jag känner mig oerhört besviken och sårad!

  • Svar på tråden Sms flört kanske mer arbetskollegor!
  • Mon 14 Dec 2020 08:22
    #1

    omg du kollar hennes telefon och hittar INGET som tyder på otrohet men ändå målar du upp skit i huivudet. Du är sjukligt svartsjuk och du måste lägga ner för din svartsjuka kommer skrämma bort henne om något. Du måste förstå att hon kommer träffa jobba umgås med folk med snopp. och kanske träffar hon någon ny det kan du inte göra något åt ändå. Det är så livet är liksom. 

  • Mon 14 Dec 2020 08:55
    #2
    viseversa skrev 2020-12-14 08:22:22 följande:
    omg du kollar hennes telefon och hittar INGET som tyder på otrohet men ändå målar du upp skit i huivudet. Du är sjukligt svartsjuk och du måste lägga ner för din svartsjuka kommer skrämma bort henne om något. Du måste förstå att hon kommer träffa jobba umgås med folk med snopp. och kanske träffar hon någon ny det kan du inte göra något åt ändå. Det är så livet är liksom. 
    +1
  • Mon 14 Dec 2020 09:38
    #3

    Fullt normalt att gå igenom telefonen om du misstänker något anser jag.

    Me all rätt!

    Varför radera deras konversation undrar jag nu!

    Jag har dock påtalat till henne om hon pratar med andra killar då säger hon nej och att det ligger inte i hennes natur att vara otrogen.. varför ljuger hon där bara.

    Jag älskar henne och jag vet att hon älskar mig

    Men man kan älska på avstånd oxå.

    Skillnaden är att när jag tog upp detta me henne så plötsligt försvann hennes raderade konversation me killen.

    Och varför ens skriva till honom , är du i stan o dricker öl?

    Jag menar hon är där me hennes vännina som inte har setts på över 7 år, borde inte det vara viktigare än att ta kontakt me denna killen?

  • Mon 14 Dec 2020 09:50
    #4
    Affehh skrev 2020-12-14 09:38:06 följande:
    Fullt normalt att gå igenom telefonen om du misstänker något anser jag.
    Me all rätt!
    Varför radera deras konversation undrar jag nu!
    Jag har dock påtalat till henne om hon pratar med andra killar då säger hon nej och att det ligger inte i hennes natur att vara otrogen.. varför ljuger hon där bara.

    Jag älskar henne och jag vet att hon älskar mig
    Men man kan älska på avstånd oxå.

    Skillnaden är att när jag tog upp detta me henne så plötsligt försvann hennes raderade konversation me killen.
    Och varför ens skriva till honom , är du i stan o dricker öl?
    Jag menar hon är där me hennes vännina som inte har setts på över 7 år, borde inte det vara viktigare än att ta kontakt me denna killen?
    Som sagt du är sjukligt svartsjuk och detta beteende kommer sabba mer än att hon har frågat en annan man om han är i stan. Om det tar slut mellan er är det troligten på hur du beter dig. Hon har sin fulla rätt att prata med andra män. Kanske även ta en fika. Om du inte kan lita på henne är det ditt problem inte hennes. Då kanske det inte är bra att vara tillsammans alls? 
  • Anonym­Männis­ka
    Tue 12 Jan 2021 14:47
    #5

    Dumpa henne först. Om du inte är särskilt socialt, är det skitenkelt att hitta ny partner via tinder numera. Finns hur många desperata kvinnor som helst där. Och du har varit med samma kvinna i 16 år???!! Förstår inte människor som har samma partner mer än 5 år. För mig är utgångsdatumet två år efter öppnad förpackning, efter det känns hon mer som min syrra. 

  • Anonym (???)
    Tue 12 Jan 2021 15:37
    #6

    Men jag fattar inte? 
    Hennes vän har skickat bild till honom? Jaha? 
    Hon tackar en kollega får hjälpen?
    Hon undrar om han är i stan, när hon också är i stan? (många människor är i stan samtidigt och jo, många kan nog dricka öl samtidigt, men du skriver själv att du vet att hon inte träffade honom då)

    Är detta allt? För det är i så fall "inget", men du kanske inte lyckades framföra så att vi förstår. 

Svar på tråden Sms flört kanske mer arbetskollegor!