Ens egen toalett är dock till för den som bor där.
Och dem man bjuder in. Vi pratar vad jag förstår inte om främlingar som går förbi på gatan och bestämmer sig för att nyttja din eller ts vattenklosett. Eller?
Nej, det gör inte jag heller nu men gärna annars när det inte råder pandemi i världen och då vill jag att mina gäster ska känna sig väkomna att ta del av alla bekvämligheter varav användandet av badrum och toalett hör till de mest basala. Nu bor vi väldigt stort och har många badrum vilket kanske till och med skulle göra ts bättre till mods, vad vet jag.
Anonym (IBS :() skrev 2020-12-17 08:36:16 följande:
Jag har IBS och behöver gå på toaletten och göra nr 2 iallafall var 4:e timme. Tur att mina vänner inte bryr sig alls om detta och tvingar inte hem mig pga min sjukdom. :(
Nej, det synsätt som ts och någon till i den här tråden har får vi verkligen hoppas inte är representativt för särskilt många. En toalett som inte får bajsas i av andra än de som bor i bostaden där toaletten finns, ja det är ju helt befängt.
Anonym (toaletten) skrev 2020-12-17 10:14:31 följande:
Ska säga att en gång sket en gäst i min toa utan att göra rent den. När jag sen skulle kissa innan vi körde den till bussen ser jag bajsspår där. Jag mådde illa och det kändes overkligt. Den erkände att det var den som bajsat och inte tänkte på att göra rent efter sig. Gästen fick städa toan omedelbums vi har också borste och wcmedel bredvid toan. Nu vet jag inte om jag vill låta den använda toan mer utan hänvisa den till tvättstugan
Den erkände att det var den som bajsat? Hölls det förhör med gästen?