• Anonym (minbästavänskille)

    Vad gör jag nu?

    Ligger här i sängen med otrolig ångest över vad som hände igår kväll. 

    Jag har under en tid bott hos min kompis vi kan kalle henne L och hennes kille S, detta på grund av att jag är mellan två bostäder (hyres-bostadsrätt). Jag har inte kunnat åka hem till mina föräldrar pga. corona etc. Nåväl: 

    Jag har haft det rätt stressig på senaste med jobb & flytt så denna helg ville jag bara njuta med mina vän. Så.
    Igår efter en långpromenad mötte jag och L vän upp S och en av hans vänner kallar honom N. Det blev en härlig lunch, ni vet en sån som lätt kan glida över till en middag osv. (Jag vet att man inte ska gå ut och äta nu. dumt av oss men nu blev det så). Eftersom allt stänger så valde vi att gå hem till dom och fortsätta med middag och ännu mer vin. Allt var verkligen hur trevligt som helst. Efter x-antal vinglas och hot shots så blev det mer och mer intimt, men inte sexuellt mellan någon. L förslår att vi ska spela sanning eller konsekvens. I allas fylledimma invänder ingen. 

    Allt börjar oskyldigt. En puss, lite sanningar, lite snack. När L ska ställa frågan till mig så säger jag konsekvens. Inte i min vildaste fantasi skulle jag ha anat vart allt barkade. L beordrar mig att strippa till endast trosorna är kvar ensam med S. Jag protesterar men L övertalar mig och säger att allt är lugnt, det är ju bara på lek. Vi kompromissar så att jag ger S ett lapdance framför L och N. Vid det här laget är jag full, kåt och dum men söker även närhet. S smeker hela mina kropp och jag förstår vad som händer, både L & N börjar ta på varandra. Och det hela leder till att vi alla ligger med varandra. 

    Dagen efter är allt lite stelt men absolut inte superångest just där och då. Alla var ju med på det. L beter sig dock väldigt kort mot alla. Jag och L bestämmer oss för en en promenad. Det är då det börjar: L tycker jag betedde mig som en hora och hon har fäst sig vid att jag hade båda killarna i mig samtidigt. Hon beskyller mig för att vara porrskadad. Sakna empati. Inte förstå sig på koderna. Sakna klass. OCH att jag förstört deras förhållande. Jag blir först arg. Hon lät N göra allt med henne medan vi andra bara tittad på just då. Och då menar jag allt! Hon om någon var som en porrfilm.  

    Jag blir så ledsen att jag väljer att åka till mina föräldrar och bo ute i gillestugan nu innan jul. Jag vet hur mycket detaljer jag kan gå in på. Alla var med på det. L och S tog initiativet till det. Men L är min bästa vän och vi har alltid ställt upp för varandra. JAg har försökt ringa. S har ringt mig och försökt lugna mig men inget lugnar mig nu. 

    Tillägg: L och S lever ett mycket experimentellt sexliv med trekanter och orgier men då utomlands vad jag vet. 

    Har bara sån ångest just nu. 

    Vad tycker ni?

     

  • Svar på tråden Vad gör jag nu?
  • Anonym (minbästavänskille)

    Snälla vad ska jag göra?! 

  • Anonym (Meränvanilj)

    För det först tycker jag inte du har något att skämmas för alls eller gjort något fel. Hon var pådrivande och ni var alla på samma nivå i detta och deltog tillsammans. Och om jag fattat det rätt är det inte första ggn de gör liknande saker. 
    Jag tror att det är två saker hon har problem med. För det första är du hennes bästa väninna, och det kan göra det mkt svårare med sånt här. Om hon tidigare gjort liknande med tillfälliga kontakter osv kommer det inte lika nära. Hon kanske känner att du o hennes pojkvän kommit nära varandra på ett jobbigt sätt. 
    För det andra kanske hon inte förväntade sig att du skulle vara så avancerad och het. Kanske hon känner sig hotad som "porrdrottning"?
    Hur som helst, hon initierade det hela, och kommer nog t sitt förnuft till fånga. Du har inte gjort något fel!

  • Anonym (minbästavänskille)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-21 10:47:33 följande:

    För det först tycker jag inte du har något att skämmas för alls eller gjort något fel. Hon var pådrivande och ni var alla på samma nivå i detta och deltog tillsammans. Och om jag fattat det rätt är det inte första ggn de gör liknande saker. 
    Jag tror att det är två saker hon har problem med. För det första är du hennes bästa väninna, och det kan göra det mkt svårare med sånt här. Om hon tidigare gjort liknande med tillfälliga kontakter osv kommer det inte lika nära. Hon kanske känner att du o hennes pojkvän kommit nära varandra på ett jobbigt sätt. 
    För det andra kanske hon inte förväntade sig att du skulle vara så avancerad och het. Kanske hon känner sig hotad som "porrdrottning"?
    Hur som helst, hon initierade det hela, och kommer nog t sitt förnuft till fånga. Du har inte gjort något fel!


    Tack för svar. Får hoppas att det är så. Så här i efterhand var det jättedumt att allting. Jag borde ju bara sagt nej. Men i och med att dom håller på med sitt tänkte jag FEL. Och jag vill verkligen inte vara porrdrottningen. Även om jag kanske är det... hahah. ska man skratta eller lipa? 
  • Anonym (eee)

    Du gör inget. Låt det bli jul, ta inte kontakt. Jag tycker det är L som ska kontakta dig och be om ursäkt men det kanske tar ett tag innan den polletten trillar ner. Så det sämsta du kan göra är att försöka ringa och "jaga" henne. Då har hon makten så att säga. 

    Låt L och S reda ut detta sinsemellan för det är nog egentligen där skon klämmer. L insåg att hon inte uppskattade att se sin parter ha sex med annan person. 

  • Anonym (minbästavänskille)
    Anonym (eee) skrev 2020-12-21 11:50:15 följande:

    Du gör inget. Låt det bli jul, ta inte kontakt. Jag tycker det är L som ska kontakta dig och be om ursäkt men det kanske tar ett tag innan den polletten trillar ner. Så det sämsta du kan göra är att försöka ringa och "jaga" henne. Då har hon makten så att säga. 

    Låt L och S reda ut detta sinsemellan för det är nog egentligen där skon klämmer. L insåg att hon inte uppskattade att se sin parter ha sex med annan person. 


    Ja. Kanske bäst att ligga lågt. Hoppas inte vår vänskap rinner ut i sanden för en dum fyllekåtma knull. Får försöka fokusera på annat.  

    Fick ett sms i skrivande stund "Hej X, är så otroligt ledsen över att allt blivit så här. Trodde inte det om dig. Att du var intresserad av göra något med S, blev så chockad. Är också besviken på S för att han låg och berömde hur skön rumpa du hade. Julen förstörd." 

    Kommer inte svara. Det är ju sjukt beteende från henne.  
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (minbästavänskille) skrev 2020-12-21 12:21:54 följande:

    Ja. Kanske bäst att ligga lågt. Hoppas inte vår vänskap rinner ut i sanden för en dum fyllekåtma knull. Får försöka fokusera på annat.  

    Fick ett sms i skrivande stund "Hej X, är så otroligt ledsen över att allt blivit så här. Trodde inte det om dig. Att du var intresserad av göra något med S, blev så chockad. Är också besviken på S för att han låg och berömde hur skön rumpa du hade. Julen förstörd." 

    Kommer inte svara. Det är ju sjukt beteende från henne.  


    Din väninna är svartsjuk för att hon inte fick vara bäst och stå i centrum.

    Skaka av dig ev dåliga känslor och njut av att du varit med om en spännande upplevelse, som många här gärna skulle vilja vara med om!
  • Anonym (minbästavänskille)
    Anonym (Vivi) skrev 2020-12-21 12:37:33 följande:
    Din väninna är svartsjuk för att hon inte fick vara bäst och stå i centrum.

    Skaka av dig ev dåliga känslor och njut av att du varit med om en spännande upplevelse, som många här gärna skulle vilja vara med om!
    Det konstiga är att hon fick precis lika mycket uppmärksamhet, förutom dom cirka 10 minuterna när båda killarna var inne i mig... 

    Ni har rätt. Jag som är överkänslig. 
  • Anonym (Robert)

    Ngt kan hända när man blir full..

    Hon har ångest för att hon ville att du skulle knulla hennes kille och hon är svartsjuk.

    Vilken riktig kompis...

  • Anonym (Överraskad?)

    Hur kan man bli förvånad över att en kvinna är dömande och hycklar?
    Hur?

  • Anonym (svårt)

    JA, som nån annan har skrivit så kände L (oväntat för henne själv troligen) att hon blev svartsjuk på dig. Nu är hennes förhållande med S förstört och det är såklart jättejobbigt. Du förstår kanske att hon är ledsen över det om hon trodde att deras förhållande var bra? 

    Även om hon var med på det när det hände, så ångrar hon det ju nu efteråt. Inte alls ovanligt när det gäller trekanter och sånt! Det är många förhållanden som gått i kras pga sex.

    Det är inte ditt fel att L är ledsen, men det är enklare att skylla på dig än på S nu, tror jag. 

    Det hon behöver göra är ju att rannsaka sig själv och sitt förhållande och sin relation med dig. L behöver förstå vad hon behöver göra för att kunna må bra igen. 

    Ge henne tid, så får du se? Men räkna med att er relation inte kan bli som förut. 

Svar på tråden Vad gör jag nu?