Inlägg från: Anonym (Nej!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej!)

Munknull

Nej, det gör jag inte!

• Anonym (Nej!)
    Anonym (Dominant) skrev 2020-12-21 17:28:13 följande:

Jag träffar rätt mycket ons på nätet. Merparten av dem gillar munknull och att man trycker ner kuken lite extra. Inte våldsamt utan med finess. Och nu pratar vi kvinnor mellan 40-50.

Ja visst, och jag flög till månen igår...
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Dominant) skrev 2020-12-21 17:45:38 följande:

Varför skulle det vara så konstigt. Kvinnor gillar att bli dominerade och ställer upp på det mesta är min erfarenhet. För stt förtydliga så är dominans i min värld inte örfilar, spott och smärta. Det handlar mer om att styra och ta för sig på ett manligt sätt. Kvinnan jag träffade häromdagen hade uttryckt just det önskemålet "ta för sig" och jag gjorde det. Hon hulkade till lite lätt några gånger men fortsatte ändå. Hon gillade det.

Finns ingen kvinna som på riktigt gillar att bli munknullad, det tillför liksom inget...

Det är bara porrskadade män som gillar när kvinnor gör sådant, det är kvinnoförnedrande och männen som önskar att kvinnor låter sig munknullas bör söka hjälp.
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Erfaren q) skrev 2020-12-21 19:47:42 följande:

Förlåt mig men jag gillar det. Så jag ber dig att tänka dig för innan du gör dig till tals för alla kvinnor!

Det finns säkert också något som du gillar men som jag inte gillar. Men jag dömer dig inte för det.

Jag gillar inte och använder inte ordet munknull eller uttrycket knullad i munnen.

Men jag gillar ändå att göra det.

Ibland har vi en variant som både jag och min man gillar. Jag ligger på rygg och smeker mig själv med min lufttrycksvibrator, mitt huvudet ute på sängkanten nästan utanför kanten, samtidigt som han står ovanför mitt huvud och tar mig i munnen. Då får jag helt fantastiska orgasmer. Ibland får han komma i min mun (jag spottar, sväljer inte) och ibland avslutar vi med vanligt samlag, och då kan både han och jag få orgasm nästan samtidigt. Så jag gillar det!

Du är ingen kvinna, med största sannolikhet är du en man som utger dig för att vara kvinna för då blir det lättare för dig att argumentera för din sak kanske du tror, men ingen går på detta
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Dominant) skrev 2020-12-21 19:48:21 följande:

Men varför går de med på det då?

Vill tillägga att jag inte kollar porr men älskar när en tjej tar den djupt. Jag har hyfsat stor kuk så få klarar det. Men jag har varit med några som svalt hela ända ner till roten.

För att många kvinnor och tjejer har en press på sig att gå med på mäns porrskadade fantasier, annars är de rädda att bli lämnade, ses som dåliga i sängen osv.

Det har varit många diskussioner angående det på juridisk nivå. Många feminister kämpar för att förbjuda den typen av porr och enbart visa det som ni troligtvis kallar för "vaniljsex" men som är det fullt normala sättet att ha sex på.

Det är tragiskt att djupa avsugningar och annan kvinnoförnedrande porr normaliserats, men vi är många som kämpar mot den normen. Även om inte du kollar på porr så kommer idéerna därifrån, och dessa idéer skrids också vidare inom grabbgäng.
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Dominant) skrev 2020-12-21 20:08:29 följande:

Herregud, och kvinnor gillar väl inte analsex heller, eller smisk, eller att man tag tag i håret eller ett bestämt tag i nacken?

Och ett lättare stryptag runt halsen är väl nästan kriminellt...

Majoriteten av kvinnorna gillar faktiskt inte det, även om män vill tro annat.

www.svtplay.se/video/29217442/veckans-brott/veckans-brott-kan-porren-forklara-unga-mans-sexuella-vald
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Dominant) skrev 2020-12-21 20:08:29 följande:

Herregud, och kvinnor gillar väl inte analsex heller, eller smisk, eller att man tag tag i håret eller ett bestämt tag i nacken?

Och ett lättare stryptag runt halsen är väl nästan kriminellt...

Majoriteten av kvinnorna gillar faktiskt inte det, även om män vill tro annat.

www.svtplay.se/video/29217442/veckans-brott/veckans-brott-kan-porren-forklara-unga-mans-sexuella-vald
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-21 20:14:04 följande:

Får nog hålla med både för- och motsidan här. Har träffat en del som gillar att bli munknullade. Men inte då för att de har så fruktansvärt skönt av det utan mer för att de är undergivna och njuter av att mannen tar deras kropp i besittning. Jag menar, ingen tycker ju att det är skönt att få smisk, utan njuter av det som en sexuell handling av maktkaraktär. Så ja, det finns garanterat kvinnor som vill bli munknullade, men nej, de får nog inte ut nåt av att "onanera" med en dildo i halsen.

Men har oxo hört kvinnor säga att det är så otroligt upphetsande att känna kuken i halsen. Att det kommer nära liksom.....Typ superintimt...

Hur kan du veta att det var kvinnor som skrev det? Du vet, här på familjeliv finns det många män som utger sig för att vara kvinnor och i synnerhet i sex & samlevnadsdelen.
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-21 20:16:41 följande:

Har hittills inte träffat nån kvinna som inte går igång på hårt bakifrån med ordentligt grepp i nacken! Händerna brukar komma upp på ryggen liksom av sig själva och läggas i kors för att hållas fast. 

Min erfarenhet....

Det är ju en annan sak än smisk, analsex och djupa avsugningar som var det vi diskuterade...
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-21 20:24:14 följande:

Det finns många kvinnor som faktiskt tycker om det jo. Bara för att inte du gör det själv betyder det inte att det inte finns de som gör det. Det är jäkligt otrevligt att sitta och shama kvinnor som njuter av hårdare sex

Kolla på videon och återkom sedan.
Svar på tråden Munknull