Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Svar på tråden Munknull
  • Anonym (Nej)

Aldrig i livet. Men vi kan titta på när ni killar munknullar varandra.

• Anonym (Gott)

Och vad är det ni inte gillar med det?

• Anonym (well)
    Anonym (Gott) skrev 2020-12-21 10:33:02 följande:

Haha, vilken fråga! Hur många kvinnor får orgasm av att bli knullade i munnen?! Just det!

Det är ganska besvärligt att bli munknullad, det är inte samma sak som att suga direkt.

Själv gillar jag att min kille blir upphetsad av det, så jag gör det gärna. Men jag tror inte det är för alla, faktiskt.
  • Anonym (well)
    Anonym (Gott) skrev 2020-12-21 10:33:02 följande:

Mer specifikt: det gör ont, man får inte luft vilket skapar panik, ofta har man en spya upp till gomseglet som hotar att när som helst kastas upp genom mun och näsa, efteråt har man ont i halsen, ibland känns det fortfarande dagen efter.
  • Anonym (På killen)

Nej, jag är inget stort fan av det själv men min kille gillar det så jag brukar knulla honom med en dildo långt ner i halsen.

• Tukt

Nu kan ju saker som med automatik inte ger orgasm kunna fylla en funktion i sexlivet också.
    Men kvinnor borde nog munknulla sina män oftare så de förstår att uppskatta det hela.

• Oliver80

Motsvarigheten till munknull måste ju vara facesitting av det lite hårdare slaget och det är undetbart tycker jag

• Anonym (Dominant)

Jag träffar rätt mycket ons på nätet. Merparten av dem gillar munknull och att man trycker ner kuken lite extra. Inte våldsamt utan med finess. Och nu pratar vi kvinnor mellan 40-50.

Svar på tråden Munknull