Inlägg från: Anonym (Meränvanilj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Meränvanilj)

Munknull

Får nog hålla med både för- och motsidan här. Har träffat en del som gillar att bli munknullade. Men inte då för att de har så fruktansvärt skönt av det utan mer för att de är undergivna och njuter av att mannen tar deras kropp i besittning. Jag menar, ingen tycker ju att det är skönt att få smisk, utan njuter av det som en sexuell handling av maktkaraktär. Så ja, det finns garanterat kvinnor som vill bli munknullade, men nej, de får nog inte ut nåt av att "onanera" med en dildo i halsen.
    Men har oxo hört kvinnor säga att det är så otroligt upphetsande att känna kuken i halsen. Att det kommer nära liksom.....Typ superintimt...

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:11:40 följande:
    Majoriteten av kvinnorna gillar faktiskt inte det, även om män vill tro annat.

www.svtplay.se/video/29217442/veckans-brott/veckans-brott-kan-porren-forklara-unga-mans-sexuella-vald
    Har hittills inte träffat nån kvinna som inte går igång på hårt bakifrån med ordentligt grepp i nacken! Händerna brukar komma upp på ryggen liksom av sig själva och läggas i kors för att hållas fast. 
    Min erfarenhet....
  • Anonym (Meränvanilj)

Jag har en teori om att såna som jag och "dominant" här i tråden drar till sig UG på nåt undermedvetet sätt. Det roliga är att fina flickor som "Aldrig" skulle gör nåt sånt är i sjunde himlen när man hårdknullat dem med fasthållning och lite lagom hårdhänthet. 
    Den som opponerar sig är så välkommen att höra av sig för ett test! Flört

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:18:03 följande:
    Det är ju en annan sak än smisk, analsex och djupa avsugningar som var det vi diskuterade...
    Mer regel än undantag att det ingår för min del iofs....
  • Anonym (Meränvanilj)

Prova kanske? You may like it.... Flört

• Anonym (Meränvanilj)

Har du samma känsla? Har sen tonåren mest haft tjejer/kvinnor som är rejält undergivna. Och sällan att det varit uttalat först, förutom ibland då, men liksom ger sig självt.... Antingen är 90% av kvinnorna UG eller så dras dom till en på nåt sätt. Man vill ju gärna inbilla sig att man är alfa, men är nog önsketänk. Mer att båda sänder ut signaler som vårt undermedvetna snappar upp.....

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-21 20:32:19 följande:

Har du samma känsla? Har sen tonåren mest haft tjejer/kvinnor som är rejält undergivna. Och sällan att det varit uttalat först, förutom ibland då, men liksom ger sig självt.... Antingen är 90% av kvinnorna UG eller så dras dom till en på nåt sätt. Man vill ju gärna inbilla sig att man är alfa, men är nog önsketänk. Mer att båda sänder ut signaler som vårt undermedvetna snappar upp.....

Det var till "dominant", missade citera
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:27:58 följande:
    För att det inte tillför normala kvinnor något. Det är sådant som bara gynnar mäns njutning.
    Men för helvete, man njuter ju genom att den andra njuter! Om jag knullar en kvinna är ju halva upplevelsen hennes njutning, det jag er henne och får henne att känna. Skulle ju kunna göra det enkelt för mig och in-ut-sprut. Men det gör jag inte. Kör gärna tills hela kroppen krampar för att hon ska njuta. Och inte fan klagar jag på krampen....
  • Anonym (Meränvanilj)
    För att det inte tillför normala kvinnor något. Det är sådant som bara gynnar mäns njutning.

För att det inte tillför normala kvinnor något. Det är sådant som bara gynnar mäns njutnng.
    Du kanske är van vid sex där endast egen njutning gäller och att inte ge o ta, njuta tillsammans och utforska..... Synd för dig. För vi är många som gillar lite mer än så.
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:49:36 följande:
    Att kvinnor ställer upp för att tillfredsställa män utan att själva gilla det sexet kallar inte jag för att ge och ta, eller att utforska och njuta tillsammans.

Jag syftar på rent generellt nu, och skriver inte utifrån mitt eget sexliv.

Rekommenderar även dig att se videon som jag länkade till, sedan kan vi snacka.
    För min del njuter jag automatiskt av det hon gillar, även om det inte alls är min grej i övrigt... Men tror vi har helt olika uppfattningar om vad sex är. Tror oxo du har haft otur med killar som varit oförsiktiga när du provat analt. För du har väl provat? Annars kan man ju inte veta har jag hört...
Svar på tråden Munknull