Inlägg från: Anonym (Gillar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gillar)

Munknull

Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 18:04:13 följande:

Finns ingen kvinna som på riktigt gillar att bli munknullad, det tillför liksom inget...

Det är bara porrskadade män som gillar när kvinnor gör sådant, det är kvinnoförnedrande och männen som önskar att kvinnor låter sig munknullas bör söka hjälp.

Jag är kvinna och jag gillar absolut att bli munknullad. Gillar att bli dominerad och blir superkåt om min man munknullar mig. Det är något vi har börjat göra på mitt initiativ- inte min mans. Öppna ögonen och inse att vi gillar olika saker.
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:11:33 följande:

Majoriteten av kvinnorna gillar faktiskt inte det, även om män vill tro annat.

www.svtplay.se/video/29217442/veckans-brott/veckans-brott-kan-porren-forklara-unga-mans-sexuella-vald

Det finns många kvinnor som faktiskt tycker om det jo. Bara för att inte du gör det själv betyder det inte att det inte finns de som gör det. Det är jäkligt otrevligt att sitta och shama kvinnor som njuter av hårdare sex
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:18:03 följande:

Det är ju en annan sak än smisk, analsex och djupa avsugningar som var det vi diskuterade...

Smisk, analsex och munknull har jag som kvinna introducerat i mitt och min sambos sexliv. Varför skulle inga kvinnor njuta av det?
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:26:02 följande:

Kolla på videon och återkom sedan.

Det finns helt klart unga kvinnor tex som har sex de tror att de förväntas ha. Det betyder inte att det inte finns kvinnor som gillar och njuter av tex analsex, smisk, hårda tag mm. Jag är 45 år, vet vad jag tänder på och njuter av. Jag skiljde mig från min exman mycket pga att jag saknade så mycket i vårt sexliv - bland annat att jag ville ha en dominant man och ville ha hårdare sex. Väldigt många av mina kvinnlig vänner tycker om sådana inslag och efterfrågar det själva i sitt sexliv - de är alla 40 + och vet vad de gillar - helt utan att någon annan efterfrågar det
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-21 20:38:15 följande:

Du kanske är van vid sex där endast egen njutning gäller och att inte ge o ta, njuta tillsammans och utforska..... Synd för dig. För vi är många som gillar lite mer än så.

Håller med, tänk vad man missar om man är så inskränkt och dömande
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:45:26 följande:

Men är du på riktigt? Givetvis kan man gilla olika saker men det är ytterst sällsynt att kvinnor gillar sådant på riktigt. Analsex är för mäns njutning.

Om du nu ens är kvinna så är du ganska ensam om att gilla detta.

I vilket fall som helst så är det fler kvinnor som kämpar MOT detta (t o m att förbjuda den typen av porr) än kvinnor som är för och gillar sådant.

Det är mängder av kvinnor som gillar och njuter av analsex - hur kan du sitta och nedvärdera vad andra kvinnor njuter av?

Jag är definitivt kvinna ja, är inte ensam om att gilla det. Du kan tro det om du vill men du har fel. Många kvinnor får väldigt kraftiga orgasmer av analsex.

Det är otroligt inskränkt och respektlöst att tro att ens egna referensramar är det enda rätta.
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:49:36 följande:

Att kvinnor ställer upp för att tillfredsställa män utan att själva gilla det sexet kallar inte jag för att ge och ta, eller att utforska och njuta tillsammans.

Jag syftar på rent generellt nu, och skriver inte utifrån mitt eget sexliv.

Rekommenderar även dig att se videon som jag länkade till, sedan kan vi snacka.

Att vara undergiven har inget med att ställa upp för någon annans skull att göra. Du uttalar dig otroligt okunnigt.
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 21:58:47 följande:

Det handlar inte om att vara undergiven, utan om att vara utsatt för kvinnoförnedrande och våldsamt sex.

Du har totalt fel
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-21 21:58:15 följande:

Tack! Tar du nattskiftet så går jag på i morgon bitti?  För det här blir nog långvarigt.... 

Det känns rätt kört :) Totalt blockerat och med noll kunskap om verkligheten

Jag fortsätter iaf att njuta av mitt härliga sexliv som innefattar allt det som kvinnor tydligen inte njuter av på riktigt - hahaha. Undrar vem som har skönast sex??
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 22:44:33 följande:

Exakt!

Finns ingen kvinna som får orgasm av att ha en kuk långt ner i halsen, det är på gränsen till tortyr så jag förstår att många feminister nu pratar om att förbjuda den typen av porr, särskilt som många män inte har förstånd nog att skilja på film och verklighet utan måste agera ut sina sexuella lustar om sådant som de sett på film. Porrskadade män är vidriga!

Ingen har påstått att man får orgasm av munknull, du vill verkligen misstolka. Poängen är att det finns en hel del kvinnor som gillar den typen av sex även om du inte vill tro det. Är 45 år, har haft ett antal sexpartners och har aldrig någonsin träffat en sk porrskadad man som har trott att sex är som på film. Det är vidrigt med människor som dömer andra och tror att deras verklighet är det enda rätta
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nejtack) skrev 2020-12-21 22:26:31 följande:

Nej tack, tror det är ytterst ovanligt att kvinnor gillar detta. Kräkreflexer, obehag, tvång, förnedring osv

Möjligtvis bdsm tjejer som gillar att vara undergivna går igång på detta. De andra gör det nog bara för att dom tror att sex ska vara så, enligt dagens p-filmer.

Det är inte alls ovanligt, väldigt många kvinnor tänder på viss dominans - det finns andra referensramar än dina vet du. Om. Man gillar munknull så upplever man det inte som obehag eller förnedring, det är du som tycker att det är det.
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-22 12:04:22 följande:

Fast du vet inte om de som svarat är kvinnor eller inte. Snacka om naiv. Men som sagt, de flesta kvinnor gillar inte analsex.

Varför skulle folk sitta och låtsas? Majoriteten kanske inte gillar det men väldigt många, du talar inte för alla kvinnor
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-22 12:45:23 följande:

Det är vanligt att män utger sig för att vara kvinnor i sex &samlevnadsdelen, finns mängder av runkinlägg skrivna av män. Väldigt många gillar INTE det.

Oavsett om du vill tro det eller inte så tycker många kvinnor om analsex mm jo
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Förvisso hetero och man, men...) skrev 2020-12-22 20:31:24 följande:

Förstår inte riktigt syftet med "munknull"? Själva grejen med att hon suger på min penis är ju att hon gör det skönt för mig, hon ger mig något väldigt trevligt.

Om jag juckar i hennes mun så förstör det själva dynamiken, tar liksom bort något från det trevliga i det och jag tar hennes mun.

Är väl en sak att ta hennes vagina, det är ju förhoppningsvis trevligt för bägge även om hon är passiv jag aktiv. Fast bäst är det förstås om bägge är aktiva. Hon njuter ju inte i munnen av penis, utan hon ger njutning till penis, och då skulle det kännas fel att ta, istället för att få.

Med det sagt ville en ex att jag skulle göra det, kändes mer stört än skönt då hon klöktes på penis och det lät obehagligt. Fast ändå sa hon att jag skulle göra det, och ville jag inte så pressade hon själv ner den i halsen och klöktes på den:(

Ganska skönt kanske, men föredrar att bli normalt avsugen än det.

En
    Anonym (Förvisso hetero och man, men...) skrev 2020-12-22 20:31:24 följande:

Förstår inte riktigt syftet med "munknull"? Själva grejen med att hon suger på min penis är ju att hon gör det skönt för mig, hon ger mig något väldigt trevligt.

Om jag juckar i hennes mun så förstör det själva dynamiken, tar liksom bort något från det trevliga i det och jag tar hennes mun.

Är väl en sak att ta hennes vagina, det är ju förhoppningsvis trevligt för bägge även om hon är passiv jag aktiv. Fast bäst är det förstås om bägge är aktiva. Hon njuter ju inte i munnen av penis, utan hon ger njutning till penis, och då skulle det kännas fel att ta, istället för att få.

Med det sagt ville en ex att jag skulle göra det, kändes mer stört än skönt då hon klöktes på penis och det lät obehagligt. Fast ändå sa hon att jag skulle göra det, och ville jag inte så pressade hon själv ner den i halsen och klöktes på den:(

Ganska skönt kanske, men föredrar att bli normalt avsugen än det.

En man som kallar sitt kön penis är så otroligt avtändande - du lever troligtvis inte i samma verklighet som oss som gillar hårdare sex. Hade min man sagt att han ville stoppa sin penis i min vagina hade jag torkat ihop för alltid - så avtändande
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Urk) skrev 2020-12-22 20:53:13 följande:

Nej verkligen inte det minsta! Känns som ett övergrepp. Förnedring. Något som yngre kvinnor luras tro är normalt eller extra krydda. Precis som analsex.

Kom även att tänka på en dokumentär jag såg där de intervjuade kvinnliga porrstjärnor. Det värsta de visste var när männen skulle spruta dem i ansiktet.. Inte skönt få i ögonen precis.. och hela sminket och håret var förstört.

Håller helt med Nej! om att många svar från "kvinnor" är uppenbart från män. Som tagna ur sexnoveller. Gärna med förhärligande av det manliga könet. Ord som Kuk, fitta, knulla, kåt. används frekvent. 

Har själv fått påtryckningar från några karlar om vad som är "normalt", "alla gör det". Om strypsex, rollspel med incestuösa och pedofila inslag osv. Kan säga att det blev inget mer där inte mer än ett höjt ögonbryn och mest troligt illa dolt uttryck av äckel i mitt ansikte.

Nu finns det uven hel del kvinnor som gillar munknull och analsex och smisk tex. Bara för att du inte gör det innebär det inte att alla kvinnor ogillar det. Analsex är det många kvinnor som njuter av, antagligen många fler än du tror.

Jag är inte yngre, är 40+. I stort det alla mina kvinnliga vänner uppskattar analsex och lite hårdare tag. Väldigt många saknar just det
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-22 22:41:22 följande:

Och ni män som så benhårt argumenterar om hur skönt det är att få knulla en kvinna i munnen, skulle ni själva gilla att få en dildo nerkörd i halsen så ni spyr och inte kan andas? Om inte, varför i hela friden tror ni att kvinnor gillar det?! Jo för att ni är porrskadade och har en vidrig kvinnosyn! Det är sjukt att se kvinnor på det sättet, försök att inse det.

Jag spyr inte eller kan inte andas - jag blir otroligt kåt. Jag gillar det och ber om det. Det är du som är sjuk och dömande
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-23 01:18:44 följande:

Munknull, en kuk långt ner i halsen, analsex.

Fast nu är du där igen - gillar man det är det inte våldssex.
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-23 06:47:01 följande:

Jag håller helt med.

Håller också med
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-23 06:47:01 följande:

Jag håller helt med.

Håller också med
Svar på tråden Munknull