Munknull
Jag träffar rätt mycket ons på nätet. Merparten av dem gillar munknull och att man trycker ner kuken lite extra. Inte våldsamt utan med finess. Och nu pratar vi kvinnor mellan 40-50.
Jag träffar rätt mycket ons på nätet. Merparten av dem gillar munknull och att man trycker ner kuken lite extra. Inte våldsamt utan med finess. Och nu pratar vi kvinnor mellan 40-50.
Ja visst, och jag flög till månen igår...
Finns ingen kvinna som på riktigt gillar att bli munknullad, det tillför liksom inget...
Det är bara porrskadade män som gillar när kvinnor gör sådant, det är kvinnoförnedrande och männen som önskar att kvinnor låter sig munknullas bör söka hjälp.
För att många kvinnor och tjejer har en press på sig att gå med på mäns porrskadade fantasier, annars är de rädda att bli lämnade, ses som dåliga i sängen osv.
Det har varit många diskussioner angående det på juridisk nivå. Många feminister kämpar för att förbjuda den typen av porr och enbart visa det som ni troligtvis kallar för "vaniljsex" men som är det fullt normala sättet att ha sex på.
Det är tragiskt att djupa avsugningar och annan kvinnoförnedrande porr normaliserats, men vi är många som kämpar mot den normen. Även om inte du kollar på porr så kommer idéerna därifrån, och dessa idéer skrids också vidare inom grabbgäng.
Jag har en teori om att såna som jag och "dominant" här i tråden drar till sig UG på nåt undermedvetet sätt. Det roliga är att fina flickor som "Aldrig" skulle gör nåt sånt är i sjunde himlen när man hårdknullat dem med fasthållning och lite lagom hårdhänthet.
Den som opponerar sig är så välkommen att höra av sig för ett test!