Inlägg från: Anonym (Nejtack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nejtack)

Munknull

Nej tack, tror det är ytterst ovanligt att kvinnor gillar detta. Kräkreflexer, obehag, tvång, förnedring osv

Möjligtvis bdsm tjejer som gillar att vara undergivna går igång på detta. De andra gör det nog bara för att dom tror att sex ska vara så, enligt dagens p-filmer.

• Anonym (Nejtack)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-23 00:02:07 följande:

Allt handlar inte om mig? Det kommer ju från rätt käft. Det är ju DU som tror att allt handlar om dig och att alla kvinnor tycker som du. Att du är allas måttstock när det kommer till sex och att du kan tala för alla kvinnor.

Det inlägg jag citerade handlade ju just om denna tråd, alltså refererade jag till den.

Förstår inte varför du går så hårt på med din åsikt och försöker vinkla det som sanningen. Det är väl bevisat i tråden redan att det finns alla varianter. Vissa gillar det verkligen inte och vissa tänder på det.

Det 'nej' faktiskt försöker förmedla är att det kan vara skadligt att lyfta fram det som att många kvinnor gillar...då många faktiskt inte vågar säga ifrån att de upplever det som obehag. Framförallt är detta vanligt bland yngre. Att då få höra 'men alla andra gör och alla andra gillar' från killen man är förtjust i....ja du, är man ung oerfaren o har svårt och säga ifrån, då gör man till slut det som "alla" andra gillar och låtsas gilla det (med andra ord, man ljuger och gör våld på sig helt enkelt). Det är är ett problem!

Vad som sakta har växt fram mellan dig och din man är vad unga oerfarna kastas in i direkt. Det ska se ut som på porrfilm och kvinnans njutning är inte i fokus.

Kanske bättre att erkänna att delar av den typen av sex som du och din man gillar, inte är vanilj helt enkelt.

I övrigt så känns det som hela världen har förändrats rätt mkt de senaste 20-30åren. Känns som man är rätt unik nu förtiden om man gillar vaniljsex och är otatuerad ;)

...eller, så är det för de andra hörs och syns mer.
Svar på tråden Munknull