Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Munknull

Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 18:04:13 följande:
    Finns ingen kvinna som på riktigt gillar att bli munknullad, det tillför liksom inget...

Det är bara porrskadade män som gillar när kvinnor gör sådant, det är kvinnoförnedrande och männen som önskar att kvinnor låter sig munknullas bör söka hjälp.
    Nu råkar det stämma på mig att jag inte gillar att bli munknullad..Med det sagt..

Vad gav dig rätten att prata för 100% av kvinnorna? Sant är att majoriteten (majoritet är inte samma sak som 100%) kvinnorna inte gillar det, dock så kan man inte dra "alla"(100%) kvinnor över samma kam för den saken skull och säga "finns ingen  (100%) kvinna"..

Tråkigt att du använder dig av dina egna individuella sexuella preferenser som mal för vad "alla" kvinnor gillar. Kvinnor är individer, med olika sexuella preferenser, inte en homogen massa.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:16:27 följande:
    Hur kan du veta att det var kvinnor som skrev det? Du vet, här på familjeliv finns det många män som utger sig för att vara kvinnor och i synnerhet i sex & samlevnadsdelen.
    Hur VET DU att det är "många män på familjeliv" som utger sig för att vara kvinnor? Kan du bevisa det med sollida bevis?

Kom inte degandes med en massa abstrakta icke svar.
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:26:02 följande:
    Kolla på videon och återkom sedan.
    Vad har det med saken att göra? Ja jag har sett DEN videon, du slängde in Men det du gör är att hålla på att shaima kvinnor som faktiskt gillar lite hårdare tag i sängen.

Kan du inte begripa och fatta att kvinnor ÄR olika och har olika preferenser? VI kvinnor är INTE en homogen massa som du framhåller oss som.

Jag kan säga så här, JA man skall respektera VARANDRA när det kommer till sex och vad man gillar eller inte gillar. Det gäller både män och kvinnor.

Men ditt patetiska shanming av kvinnor som inte följer DINA sexuella preferenser (d.v.s mannen och kvinna har ett eget täcker på sig och händerna på täcket liggandes bredvid varandra och släkt lampa) är bara direkt kontraproduktivt.

• EnAnonumius
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-22 23:56:49 följande:
    Allt handlar inte om dig. Det finns en porrskadad norm i samhället som pressar kvinnor att ställa upp på saker som de egentligen inte vill enbart för att tillfredsställa männen.

www.svtplay.se/video/29217442/veckans-brott/veckans-brott-kan-porren-forklara-unga-mans-sexuella-vald
    Nej. var påstod "(Kvinna med porrskadad man)" det att det skulle handla om henne?
    Hon har inte heller förneka någon s.k norm heller.

Och "(Kvinna med porrskadad man)" har ju rätt i det hon skriver i inlägget, hon skriver ju b.la detta, jag citerar från inlägg #129:

Tvärtom har vi ju sagt att det alltid ska ske av fri vilja av båda två?

(slut citat)

Så vart ville du komma med ditt svar? Förutom då att du bevisar att du inte läser vad "(Kvinna med porrskadad man)" faktisk skriver.     
  • EnAnonumius
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-23 00:55:47 följande:
    Vuxna ska fungera som förebilder, men vi kommer aldrig kunna få pojkar att respektera flickor så länge det finns vuxna som normaliserar denna norm som många kvinnor försöker bryta.
    Exakt så.. Vuxna skall fungera som förebilder. Altså är det lika mycket kvinnans ansvar att uppfostra sin SON/dotter att man skall respektera ett nej och även lära sin son/dotter att det är okey att säga nej. För även om du bevisligen inte gillar fakta (framgår när man läser dina inlägg i denna tråd) så kan även kvinnor kräva att män skall ställa upp på saker de inte gillar i sexväg.

Så detta med att män inte respektera kvinnors nej. är lika mycket kvinnas (mammans) fel som männens (pappans) fel..

Jag anser att det är mer vettigare att STÄLLA KRAV på föräldrarna (mamman och pappan) att lära sina barn respekt, och lära dem att respektera ett nej också, än att feministerna gapar och skriker om (porr)förbud och vägrar att acceptera och förstå, att kvinnor är olika individer med olika sexuella preferenser.

• EnAnonumius
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-23 07:58:16 följande:
    Håller också med
    Håller med också..
Svar på tråden Munknull