Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Munknull

Jag gillar att bli munknullad. Älskar att ligga på rygg på sängen med huvudet hängande utanför sängkanten och bli knullad i munnen av min man. Älskar när han drar sig ur några sekunder och jag ser hans härliga kuk svaja ovanför mitt ansikte, för att sedan få känna hur den fyller min mun och mitt svalg igen.

Har förresten berättat om den här tråden för min man och han kom precis och gav mig en puss och sa lekfullt och med ett brett leende: ?Ska du få lite kuk i halsen ikväll då?? Så nu längtar jag :) Tur att min man är ?porrskadad? och att jag är ?onormal?. Vilket tråkigt sexliv vi hade haft annars! :D

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Urk) skrev 2020-12-22 20:53:13 följande:

Nej verkligen inte det minsta! Känns som ett övergrepp. Förnedring. Något som yngre kvinnor luras tro är normalt eller extra krydda. Precis som analsex.

Kom även att tänka på en dokumentär jag såg där de intervjuade kvinnliga porrstjärnor. Det värsta de visste var när männen skulle spruta dem i ansiktet.. Inte skönt få i ögonen precis.. och hela sminket och håret var förstört.

Håller helt med Nej! om att många svar från "kvinnor" är uppenbart från män. Som tagna ur sexnoveller. Gärna med förhärligande av det manliga könet. Ord som Kuk, fitta, knulla, kåt. används frekvent. 

Har själv fått påtryckningar från några karlar om vad som är "normalt", "alla gör det". Om strypsex, rollspel med incestuösa och pedofila inslag osv. Kan säga att det blev inget mer där inte mer än ett höjt ögonbryn och mest troligt illa dolt uttryck av äckel i mitt ansikte.

Hahaha! Som om kvinnor inte skulle kunna använda ord som kuk, fitta, knulla och kåt. Finns massor av kvinnor som gör det, både på och utanför FL. Jag gör det själv i mitt inlägg ovan. ALLA kvinnor är inte pryda och sexuellt hämmade :) Och kom nu inte och påstå att jag är man, jag tror inte du skulle vilja att jag tillskrev dig ett kön du inte har. Ska du uttala dig om folks kön på ett internetforum, så får du ha bevis först.

Det manliga könet, eller som det också kallas - KUKEN - behöver för övrigt inte förhärligas. Det är redan härligt.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-22 22:27:39 följande:
    Nu handlar det inte bara om män som gör saker mot kvinnors vilja, utan om porrens påverkan på normer i samhället.

Den här typen av porr sänder ut signaler om att kvinnor bara är till för att tillfredsställa män och att kvinnor förväntas ställa upp på saker som de egentligen inte vill för mäns skull bara för att inte ses som dåliga i sängen, därför det är så normen har blivit pga mainstreamporren.

Och ditt uttalande "Nä, nu ska frun strax få lite kuk i munnen ;)" säger mycket om din kvinnosyn och hur du ser på kvinnor, att hon är ett hål som du kan tömma dig i och att hon ska tillfredsställa dig bara för att du är man.

Här kan du se mer på alla skadliga effekter den här typen av sex bidrar till i samhället:

www.svtplay.se/video/29217442/veckans-brott/veckans-brott-kan-porren-forklara-unga-mans-sexuella-vald
    Tro mig, jag är oändligt mycket mer än bara ett hål som han kan tömma sig i. Det visar han varje dag. Jag har nog aldrig träffat en mer kärleksfull person och han sätter nästan alltid mig och mina behov framför sina egna (och nu pratar jag alltså inte bara om sex). Att tillfredsställa honom har jag inget som helst emot. Tvärtom blir jag väldigt upphetsad av att veta att han njuter, och med tanke på hur ofta han slickar mig, så vore det ganska själviskt av mig att inte ge honom något tillbaka. Plus att jag, som jag skriver i mitt inlägg högre upp, verkligen gillar att bli munknullad. Du skulle verkligen behöva bli lite mer öppen och vidsynt, så kanske du kan förstå att

a. Alla kvinnor är inte som du och tänder inte på samma saker som du. Det finns en enorm variation när det gäller vad folk tänder på. Många människor, både kvinnor och män, tänder t.ex. på att bli dominerade. Att dominera någon som har gett sitt samtycke är inget sexuellt övergrepp.

b. Om man respekterar och bryr sig om sin partner, så vill man ge partnern njutning, även om man själv inte får orgasm av just den aktiviteten.

c. Det är inte bara ?vaniljsex? som är normalt. Du har inte rätt att bestämma vad som är normalt och inte. Folk tänder som sagt på olika saker och så länge allt sker under samtycke, så har ingen gjort fel.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-22 22:41:11 följande:

Och ni män som så benhårt argumenterar om hur skönt det är att få knulla en kvinna i munnen, skulle ni själva gilla att få en dildo nerkörd i halsen så ni spyr och inte kan andas? Om inte, varför i hela friden tror ni att kvinnor gillar det?! Jo för att ni är porrskadade och har en vidrig kvinnosyn! Det är sjukt att se kvinnor på det sättet, försök att inse det.

Jag spyr inte när min man munknullar mig och jag kan andas. Varför min man tror att jag gillar det? För att jag gör det. Sluta använda dig själv som måttstock hela tiden och sluta tala för alla kvinnor!
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-22 23:07:18 följande:
    En
    Anonym (Förvisso hetero och man, men...) skrev 2020-12-22 20:31:24 följande:

Förstår inte riktigt syftet med "munknull"? Själva grejen med att hon suger på min penis är ju att hon gör det skönt för mig, hon ger mig något väldigt trevligt.

Om jag juckar i hennes mun så förstör det själva dynamiken, tar liksom bort något från det trevliga i det och jag tar hennes mun.

Är väl en sak att ta hennes vagina, det är ju förhoppningsvis trevligt för bägge även om hon är passiv jag aktiv. Fast bäst är det förstås om bägge är aktiva. Hon njuter ju inte i munnen av penis, utan hon ger njutning till penis, och då skulle det kännas fel att ta, istället för att få.

Med det sagt ville en ex att jag skulle göra det, kändes mer stört än skönt då hon klöktes på penis och det lät obehagligt. Fast ändå sa hon att jag skulle göra det, och ville jag inte så pressade hon själv ner den i halsen och klöktes på den:(

Ganska skönt kanske, men föredrar att bli normalt avsugen än det.

En man som kallar sitt kön penis är så otroligt avtändande - du lever troligtvis inte i samma verklighet som oss som gillar hårdare sex. Hade min man sagt att han ville stoppa sin penis i min vagina hade jag torkat ihop för alltid - så avtändande
    Omg, eller hur?!
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (434) skrev 2020-12-22 23:40:20 följande:

Det är sorgligt att höra att så många män går igång på förnedring.

Jag hoppas att man med hjälp av debatten som kommit upp förklarar för kvinnor att de inte behöver ställa upp på saker som de får ont av/ äcklas av eller blir förnedrade av. Att män inte kan förvänta sig någonting av sådan karaktär sexuellt om det inte är så att kvinnan uttryckligen säger att hon VILL.

Har du läst tråden? Vi kvinnor i tråden som blir munknullade säger ju uttryckligen att vi VILL. Och var i tråden läser du att männen försöker tvinga kvinnorna till detta? Ursäkta, men du låter väldigt fördomsfull.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man snart 40) skrev 2020-12-22 23:48:12 följande:
    Tack! Du låter som min kvinna! Hon gillar att bli munknullad, sist jag knullade henne så blev hon helt plaskvåt mellan benen och när jag senare fingrade henne så kom hon på typ tre röda sekunder. Hon hade blivit så uppkåtad av behandlingen innan att hon nästan skämdes för att hon kom så snabbt. Men det var fint tycker jag.
    Härligt! :D
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-22 23:56:49 följande:
    Allt handlar inte om dig. Det finns en porrskadad norm i samhället som pressar kvinnor att ställa upp på saker som de egentligen inte vill enbart för att tillfredsställa männen.

www.svtplay.se/video/29217442/veckans-brott/veckans-brott-kan-porren-forklara-unga-mans-sexuella-vald
    Allt handlar inte om mig? Det kommer ju från rätt käft. Det är ju DU som tror att allt handlar om dig och att alla kvinnor tycker som du. Att du är allas måttstock när det kommer till sex och att du kan tala för alla kvinnor.

Det inlägg jag citerade handlade ju just om denna tråd, alltså refererade jag till den.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Nejtack) skrev 2020-12-23 00:38:26 följande:
    Förstår inte varför du går så hårt på med din åsikt och försöker vinkla det som sanningen. Det är väl bevisat i tråden redan att det finns alla varianter. Vissa gillar det verkligen inte och vissa tänder på det.

Det 'nej' faktiskt försöker förmedla är att det kan vara skadligt att lyfta fram det som att många kvinnor gillar...då många faktiskt inte vågar säga ifrån att de upplever det som obehag. Framförallt är detta vanligt bland yngre. Att då få höra 'men alla andra gör och alla andra gillar' från killen man är förtjust i....ja du, är man ung oerfaren o har svårt och säga ifrån, då gör man till slut det som "alla" andra gillar och låtsas gilla det (med andra ord, man ljuger och gör våld på sig helt enkelt). Det är är ett problem!

Vad som sakta har växt fram mellan dig och din man är vad unga oerfarna kastas in i direkt. Det ska se ut som på porrfilm och kvinnans njutning är inte i fokus.

Kanske bättre att erkänna att delar av den typen av sex som du och din man gillar, inte är vanilj helt enkelt.

I övrigt så känns det som hela världen har förändrats rätt mkt de senaste 20-30åren. Känns som man är rätt unik nu förtiden om man gillar vaniljsex och är otatuerad ;)

...eller, så är det för de andra hörs och syns mer.
    Skämtar du? Har du verkligen läst tråden? Om det är någon som ?går hårt på med sin åsikt och försöker vinkla det som sanningen? så är det ju signaturen Nej!. Hon har påstått att inga normala kvinnor gillar munknull och att bara vaniljsex är normalt. Det jag och flera andra försöker göra, är ju att förklara för henne att kvinnor tycker olika. Att det finns många kvinnor som gillar munknull och att hon inte bara kan utgå från vad hon gillar och inte gillar. Du behöver nog läsa igenom alla Nej!:s inlägg igen, så ser du hur bestämd hon är i uppfattningen att munknull bara är onormalt och förnedrande och att inga kvinnor gillar det på riktigt. Läs också alla mina inlägg, så ser du att jag uppmanar henne att vara mer vidsynt och försöka förstå att folk tycker olika.

Hur fort eller sakta mitt och min mans sexliv har vuxit fram har du ingen aning om, så uttala dig inte om det, tack.

Var har jag påstått att det jag och min man gillar är vanIlj? Tvärtom protesterar jag ju i tråden mot att bara vaniljsex ska ses som normalt. Jag och min man gillar nog en hel del som faller utanför ramarna för vaniljsex och det har jag inga som helst problem med att erkänna.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Nejtack) skrev 2020-12-23 00:38:26 följande:
    Förstår inte varför du går så hårt på med din åsikt och försöker vinkla det som sanningen. Det är väl bevisat i tråden redan att det finns alla varianter. Vissa gillar det verkligen inte och vissa tänder på det.

Det 'nej' faktiskt försöker förmedla är att det kan vara skadligt att lyfta fram det som att många kvinnor gillar...då många faktiskt inte vågar säga ifrån att de upplever det som obehag. Framförallt är detta vanligt bland yngre. Att då få höra 'men alla andra gör och alla andra gillar' från killen man är förtjust i....ja du, är man ung oerfaren o har svårt och säga ifrån, då gör man till slut det som "alla" andra gillar och låtsas gilla det (med andra ord, man ljuger och gör våld på sig helt enkelt). Det är är ett problem!

Vad som sakta har växt fram mellan dig och din man är vad unga oerfarna kastas in i direkt. Det ska se ut som på porrfilm och kvinnans njutning är inte i fokus.

Kanske bättre att erkänna att delar av den typen av sex som du och din man gillar, inte är vanilj helt enkelt.

I övrigt så känns det som hela världen har förändrats rätt mkt de senaste 20-30åren. Känns som man är rätt unik nu förtiden om man gillar vaniljsex och är otatuerad ;)

...eller, så är det för de andra hörs och syns mer.
    Här är några citat från Nej!:

? Finns ingen kvinna som på riktigt gillar att bli munknullad, det tillför liksom inget... 

Det är bara porrskadade män som gillar när kvinnor gör sådant, det är kvinnoförnedrande och männen som önskar att kvinnor låter sig munknullas bör söka hjälp.?

?
     För att det inte tillför normala kvinnor något. Det är sådant som bara gynnar mäns njutning.?

?
     Och ni män som så benhårt argumenterar om hur skönt det är att få knulla en kvinna i munnen, skulle ni själva gilla att få en dildo nerkörd i halsen så ni spyr och inte kan andas? Om inte, varför i hela friden tror ni att kvinnor gillar det?! Jo för att ni är porrskadade och har en vidrig kvinnosyn! Det är sjukt att se kvinnor på det sättet, försök att inse det.?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-23 01:18:44 följande:
    Munknull, en kuk långt ner i halsen, analsex.
    Du tycker alltså fortfarande att munknull och analsex är ?våldssex? Och inte bör normaliseras? I så fall påstår du ju samtidigt att vi som faktiskt gillar sånt är onormala. Vilket du ju uttryckligen sagt flera gånger i tråden. jag håller med om att det är ett allvarligt problem när människor utför sexuella aktiviteter mot sin vilja. Men du har helt fel angreppssätt på problemet. Lösningen är inte att döma ut vissa, lite ovanligare aktiviteter som onormala och ?våldssex?. Gör du det så skambelägger du samtidigt dem som faktiskt gillar sånt. Även bland de unga människor du försöker utbilda och uppfostra så finns det några som kommer att gilla sånt i framtiden. Lösningen är istället att lära unga att aldrig göra något de inte vill, punkt. Specifika aktiviteter är irrelevanta i sammanhanget.
  • Anonym (Kvinna)
    Man 78 skrev 2020-12-23 01:23:07 följande:
    Du, och några till, gör ett bra jobb att med logiska argument försöka resonera er framåt i denna diskussion. Men det verkar vara ett låst läge där i skyttegravarna. 
    Tack, ja, jag försöker. Sexnegativa attityder är skadliga, därför vill jag inte låta dem stå oemotsagda. Men som du säger så verkar jag inte nå fram. Får se hur länge till jag orkar.
  • Anonym (Kvinna)
    Man 78 skrev 2020-12-23 01:37:29 följande:
    Snart jul i alla all :)
    Problemet är ju inte vad folk väljer att göra i sängen utan problem utanför sängen tex brist på kunskap, självkänsla eller hur man uppför sig mot varandra och när detta sedan blandas ihop med sex kan det bli tokigt. 
    Alltid nåt :)

Ja, det är precis det jag försöker förklara för Nej!, dvs. att specifika sexuella aktiviteter är irrelevanta. ALLT är ok, så länge det sker under samtycke. Det vi behöver lära unga är att säga nej när de inte vill, inte att den och den aktiviteten är ?onormal?. Men hon verkar inte mottaglig för detta resonemang.
  • Anonym (Kvinna)
    Man 78 skrev 2020-12-23 01:56:23 följande:

Jag anser att skuldbeläggning av vissa sexuella aktiviteter är ett betydligt större problem än vad folk väljer att pyssla med.

Jaja du får köra på som du vill som tur är ;) 

Jag håller helt med.
  • Anonym (Kvinna)
    EnAnonumius skrev 2020-12-23 02:58:26 följande:

Nej. var påstod "(Kvinna med porrskadad man)" det att det skulle handla om henne?

Hon har inte heller förneka någon s.k norm heller.

Och "(Kvinna med porrskadad man)" har ju rätt i det hon skriver i inlägget, hon skriver ju b.la detta, jag citerar från inlägg #129:

Tvärtom har vi ju sagt att det alltid ska ske av fri vilja av båda två?

(slut citat)

Så vart ville du komma med ditt svar? Förutom då att du bevisar att du inte läser vad "(Kvinna med porrskadad man)" faktisk skriver.     

Jag tror det var min man som skrev så, men jag har ju skrivit samma sak i andra inlägg ;)
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Urk) skrev 2020-12-24 02:15:05 följande:

Jag tror att orsaken till varför jag och fler med mig reagerar starkt på detta och dyl ämnen är för att vi blivit utsatta för vad som kan beskrivas som övergrepp utan uttalade "nej". I exempelvis nära relationer. Blev som tonåring själv tillsammans med en man 12 år äldre än mig med ett sexmissbruk.. Han slog tom vårt gemensamma barn om hen inte somnade nog snabbt då denne ville ha sex med mig. Var även utsatt för övergrepp som barn.. Oavsett så vill jag påminna yngre (och äldre) kvinnor om vad de inte behöver ställa upp på. Vad son inte "alla" gör. För det sätter djupa spår att göra sånt man inte vill. Pstd i sängen är ingen höjdare om man säger så. 

Fast det du skriver gäller ju oavsett vilken sexuell aktivitet vi talar om. ?Alla andra har vaginalt samlag!? är inte heller ett godtagbart argument. Hur vanlig eller ovanlig en sexuell aktivitet är, är helt irrelevant. Lär barn och ungdomar att aldrig ställa upp på något de inte vill, och att det alltid är ok att säga nej. Det är inte mer ok att säga nej till munknull än till samlag, bara för att munknull är ovanligare än samlag. Båda aktiviteterna är det lika ok att säga nej till.

Att dessutom skambelägga alla som gillar lite mer ovanliga aktiviteter, såsom analsex och munknull, och skylla på att ?Jag vill ju bara skydda unga människor från att göra sånt de inte vill!?, är inte ok. Skambelägg inte sex mellan samtyckande vuxna överhuvudtaget. Döm inte ut sexuella aktiviteter som ?onormala?. Det är just DETTA jag har reagerat så starkt mot i den här tråden. Att bara för att jag gillar lite hårdare tag och dominans, så har jag blivit utdömd som onormal, för inga kvinnor gillar ju sånt på riktigt. Flera kvinnor i tråden har fått sitt kön ifrågasatt, för att de inte skriver som kvinnor ?ska? skriva och säger sig gilla sånt som kvinnor inte ?ska? gilla. Ganska respektlöst, särskilt med tanke på att signaturen Nej! dessutom kallar sig feminist. Jag trodde att feminismen gick ut på att ge kvinnor frihet att leva sina liv som de själva vill, inte att sitta och diktera vad kvinnor får och inte får tycka om.
Svar på tråden Munknull