• Man 78

Munknull

Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-23 01:01:19 följande:
    Här är några citat från Nej!:

? Finns ingen kvinna som på riktigt gillar att bli munknullad, det tillför liksom inget... 

Det är bara porrskadade män som gillar när kvinnor gör sådant, det är kvinnoförnedrande och männen som önskar att kvinnor låter sig munknullas bör söka hjälp.?

? För att det inte tillför normala kvinnor något. Det är sådant som bara gynnar mäns njutning.?

? Och ni män som så benhårt argumenterar om hur skönt det är att få knulla en kvinna i munnen, skulle ni själva gilla att få en dildo nerkörd i halsen så ni spyr och inte kan andas? Om inte, varför i hela friden tror ni att kvinnor gillar det?! Jo för att ni är porrskadade och har en vidrig kvinnosyn! Det är sjukt att se kvinnor på det sättet, försök att inse det.?
    Du, och några till, gör ett bra jobb att med logiska argument försöka resonera er framåt i denna diskussion. Men det verkar vara ett låst läge där i skyttegravarna. 
  • Man 78
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-23 01:30:07 följande:
    Tack, ja, jag försöker. Sexnegativa attityder är skadliga, därför vill jag inte låta dem stå oemotsagda. Men som du säger så verkar jag inte nå fram. Får se hur länge till jag orkar.
    Snart jul i alla all :)
    Problemet är ju inte vad folk väljer att göra i sängen utan problem utanför sängen tex brist på kunskap, självkänsla eller hur man uppför sig mot varandra och när detta sedan blandas ihop med sex kan det bli tokigt. 
  • Man 78
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-23 01:51:43 följande:
    Alltid nåt :)

Ja, det är precis det jag försöker förklara för Nej!, dvs. att specifika sexuella aktiviteter är irrelevanta. ALLT är ok, så länge det sker under samtycke. Det vi behöver lära unga är att säga nej när de inte vill, inte att den och den aktiviteten är ?onormal?. Men hon verkar inte mottaglig för detta resonemang.
    Jag anser att skuldbeläggning av vissa sexuella aktiviteter är ett betydligt större problem än vad folk väljer att pyssla med.

Jaja du får köra på som du vill som tur är ;) 
Svar på tråden Munknull