Inlägg från: Anonym (Förvisso hetero och man, men...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förvisso hetero och man, men...)

Munknull

Förstår inte riktigt syftet med "munknull"? Själva grejen med att hon suger på min penis är ju att hon gör det skönt för mig, hon ger mig något väldigt trevligt.

Om jag juckar i hennes mun så förstör det själva dynamiken, tar liksom bort något från det trevliga i det och jag tar hennes mun.

Är väl en sak att ta hennes vagina, det är ju förhoppningsvis trevligt för bägge även om hon är passiv jag aktiv. Fast bäst är det förstås om bägge är aktiva. Hon njuter ju inte i munnen av penis, utan hon ger njutning till penis, och då skulle det kännas fel att ta, istället för att få.

Med det sagt ville en ex att jag skulle göra det, kändes mer stört än skönt då hon klöktes på penis och det lät obehagligt. Fast ändå sa hon att jag skulle göra det, och ville jag inte så pressade hon själv ner den i halsen och klöktes på den:(

Ganska skönt kanske, men föredrar att bli normalt avsugen än det.

Anonym (Urk) skrev 2020-12-22 20:53:13 följande:

Nej verkligen inte det minsta! Känns som ett övergrepp. Förnedring. Något som yngre kvinnor luras tro är normalt eller extra krydda. Precis som analsex.

Kom även att tänka på en dokumentär jag såg där de intervjuade kvinnliga porrstjärnor. Det värsta de visste var när männen skulle spruta dem i ansiktet.. Inte skönt få i ögonen precis.. och hela sminket och håret var förstört.

Håller helt med Nej! om att många svar från "kvinnor" är uppenbart från män. Som tagna ur sexnoveller. Gärna med förhärligande av det manliga könet. Ord som Kuk, fitta, knulla, kåt. används frekvent. 

Har själv fått påtryckningar från några karlar om vad som är "normalt", "alla gör det". Om strypsex, rollspel med incestuösa och pedofila inslag osv. Kan säga att det blev inget mer där inte mer än ett höjt ögonbryn och mest troligt illa dolt uttryck av äckel i mitt ansikte.

Jag måste bara berätta om min ex. Jag undrar vad som felades henne. Det var uppenbart att det var obehagligt, hon hulkade och nästan kräktes, ögonen tårades...men hon skulle ändå göra såna saker. krävde sådana saker. Vägrade jag så gjorde hon det själv på mig jag skall suga normalt jag lovar...och sedan bara pressa ner den som hon ville kvävas på den...det var också strypsex fast det vägrade jag så hon försökte strypa sig själv istället och även örfilade sig själv (Det ville jag inte heller göra. Lätt spanking på rumpan...ok det kan jag ge om hon ville men örfila känns ju som misshandel?). Kände mig ibland som en våldtäktsman efter vi hade haft sex :( Tog slut pga sådana grejer med.

Så det är inte bara män som är porrskadade.
    Anonym (Urk) skrev 2020-12-22 22:09:43 följande:
    Fast där tycker jag det låter värre. Som att vilja göra våld på sig själv? Väcker mer tankar på övergrepp i barndomen. Men å andra sidan finns ju mängder av fetischer som är svåra att förstå. Som män som vill ha blöja på sig och bli behandlade som små barn. Eller nekrofili, skofetisch, bli suttna på av stora överviktiga kvinnor.

Hade jag varit i din situation hade jag nog haft väldigt svårt att vara i ett sådant förhållande. 

Jag har själv varit i ett längre förhållande som innebar att "ställa upp för husfriden" vilket bröt ned min egen lust tills det inte fanns någon kvar. Tog mig nästan 10 år efter skilsmässan tills jag ens ville prova dejta igen. Med andra ord så vet jag hur det är att göra saker jag inte vill. Som fick mig att känna mig utnyttjad. Enda positiva är att jag inte har problem med halsprov hos läkaren.. De får peta bäst de vill i halsen på mig. Jag bara stänger av kräkreflexen utan problem.
    Jo jag hade det. Jag gillade henne (förövrigt) hon var sexig och snygg. Jag är verkligen inte bortskämd med kvinnlig uppmärksamhet, så jag tänkte att lite får jag väl fan tåla, det är ju inte mig själv det gör ont på. men det där blev för mycket.

Kan ställa upp på en hel del, tex. hade jag vart helt ok med att bli örfilad själv, hade inte gillat det men leder det till trevligare saker så ok då örfila mig. Men det där var bara för mycket, även för mig.
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-22 23:07:18 följande:
    En
    Anonym (Förvisso hetero och man, men...) skrev 2020-12-22 20:31:24 följande:

Förstår inte riktigt syftet med "munknull"? Själva grejen med att hon suger på min penis är ju att hon gör det skönt för mig, hon ger mig något väldigt trevligt.

Om jag juckar i hennes mun så förstör det själva dynamiken, tar liksom bort något från det trevliga i det och jag tar hennes mun.

Är väl en sak att ta hennes vagina, det är ju förhoppningsvis trevligt för bägge även om hon är passiv jag aktiv. Fast bäst är det förstås om bägge är aktiva. Hon njuter ju inte i munnen av penis, utan hon ger njutning till penis, och då skulle det kännas fel att ta, istället för att få.

Med det sagt ville en ex att jag skulle göra det, kändes mer stört än skönt då hon klöktes på penis och det lät obehagligt. Fast ändå sa hon att jag skulle göra det, och ville jag inte så pressade hon själv ner den i halsen och klöktes på den:(

Ganska skönt kanske, men föredrar att bli normalt avsugen än det.

En man som kallar sitt kön penis är så otroligt avtändande - du lever troligtvis inte i samma verklighet som oss som gillar hårdare sex. Hade min man sagt att han ville stoppa sin penis i min vagina hade jag torkat ihop för alltid - så avtändande
    Vagina är ett fint ord, låter vackert. Hade du sagt "vill du stoppa din penis i min vagina?" hade jag inte blivit det minsta avtänd, tvärtom.

Penis är det kliniska namnet. Jag gillar min penis, den förändras inte av att jag kallar den kuk, balle, snopp eller ens pillevipp.

Jag gillar inte hårdare sex, men är ok med det om du propsar på det. Det hårdaste jag vill göra är att ta en kvinna jag tycker om försiktigt i analen. Så långt sträcker sig min "kinkyness". Jag gillar inte våld (annat än om det är nödvändigt) och har inte kopplingen mellan våld och sex.

Anonym (Man) skrev 2020-12-22 23:21:58 följande:

Min kk älskar munknull. Hon föredrar det framför att suga som vanligt och säger att det är så mycket lättare att bara ligga ned och gapa haha! Var lite ovant i början, men gillar det nu! Men skulle aldrig komma på tanken att göra det med någon som inte verkligen är sugen på det...

Väger hon 200kg och rör sig som en valross på land kan jag förstå tjusningen i det.

Jag misstänker att åtminstone de manliga munknullsfantasterna har missuppfattat något fundamentalt.

Jag föreslår ett test om ni har en partner som ställer upp på detta. Ställ ett tidtagarur och sedan munknulla er partner. Stoppa klockan efter du kommit.

Vila en dag eller två, ställ en klocka och din partner suger av dig. Stoppa klockan efter att du kommit.

Jag tror (Kan ju inte veta såhär på förhand) att dag två fick dig att komma betydligt fortare än dag 1, vilket indikerar att munknullande är kraftigt överskattat.

Som bonus kan du titta på tiden från dag 1, och dra slutsatser om hur jobbigt det skulle vara att få en penis nedkörd i halsen om och om igen under den tiden.

Svar på tråden Munknull