Anonym (Förvisso hetero och man, men...) skrev 2020-12-23 03:10:45 följande:
Jag misstänker att åtminstone de manliga munknullsfantasterna har missuppfattat något fundamentalt.
Jag föreslår ett test om ni har en partner som ställer upp på detta. Ställ ett tidtagarur och sedan munknulla er partner. Stoppa klockan efter du kommit.
Vila en dag eller två, ställ en klocka och din partner suger av dig. Stoppa klockan efter att du kommit.
Jag tror (Kan ju inte veta såhär på förhand) att dag två fick dig att komma betydligt fortare än dag 1, vilket indikerar att munknullande är kraftigt överskattat.
Som bonus kan du titta på tiden från dag 1, och dra slutsatser om hur jobbigt det skulle vara att få en penis nedkörd i halsen om och om igen under den tiden.
Det där begriper jag inte.
Jag och min man gör massor av saker i vårt sexliv som inte alls handlar om att snabbt komma fram till orgasm. Men det är ändå saker som förhöjer vår lust och som kompletterar upplevelsen och äventyret när vi har sex.
Om vi skulle vilja det så tror jag att vi båda oftast kan uppnå orgasm inom 15 minuter. Men det skulle inte bli den upplevelsen som vi minns allra bäst och uppskattar allra mest.
Däremot händer det att vi har en sexuell upplevelse, ett sexuellt äventyr, som varar under flera timmar innan någon av oss kommer. Min man väljer ibland hålla inne med sin orgasm, för att vi ska kunna älska flera gånger eller för att förhöja och förlänga vår upplevelse, och det kan vara en mycket minnesvärd upplevelse som vi båda uppskattar väldigt mycket.
Som jag skrivit i tidigare inlägg så gillar jag jättemycket att ibland få vara undergiven. Jag tror faktiskt att det betyder mycket mera, är mycket skönare, för mig att vara undergiven än vad det är för min man att vara dominant. Just den delen av vårt sexliv är jag övertygad om är viktigare och uppskattas mera av mig än av min man.
Det finns nog andra delar i vårt sexliv som han uppskattar mera.
Jag är också övertygad om att vi båda väldigt mycket uppskattar vårt sexliv som är både aktivt, roligt, spännande och omväxlande för oss båda.
En viktig del tror jag är att vi båda är genuint intresserade att aktivt försöka skapa och erbjuda njutning till den andre, alltså att inte bara fokusera på min egen njutning utan mera fokus på att ge det som han verkligen gillar och vill ha. Det har jag märkt är det bästa sättet, det som motiverar honom allra mest, att anstränga sig och vilja ge mig precis det som jag vill ha.
För oss är det en mycket lyckad win-win situation.
Att få orgasm så snabbt som möjligt har väl inget med något att göra, egentligen?