Munknull
Smisk, analsex och munknull har jag som kvinna introducerat i mitt och min sambos sexliv. Varför skulle inga kvinnor njuta av det?
Smisk, analsex och munknull har jag som kvinna introducerat i mitt och min sambos sexliv. Varför skulle inga kvinnor njuta av det?
Men är du på riktigt? Du kan inte inse att man gillar olika saker? Jag får sjukt sköna orgasmer av analsex. Smisk gör mig otroligt kåt och vi har otroligt skönt sex om vi får möjlighet att leka loss ordentligt. Jag tycker att vaniljsex är ofantligt trist och avtändande - jag inser dock ändå att andra kan gilla det. Du verkar ha väldigt svårt att tänka utanför din egen pyttelilla box
Du kanske är van vid sex där endast egen njutning gäller och att inte ge o ta, njuta tillsammans och utforska..... Synd för dig. För vi är många som gillar lite mer än så.
För min del njuter jag automatiskt av det hon gillar, även om det inte alls är min grej i övrigt... Men tror vi har helt olika uppfattningar om vad sex är. Tror oxo du har haft otur med killar som varit oförsiktiga när du provat analt. För du har väl provat? Annars kan man ju inte veta har jag hört...
Gillar för övrigt själv att hon är där bak o grejar medan hon tex suger. Både män o kvinnor är känsliga där.
Kollade nyss tråden "Vi som gillar analsex" och fick känslan att det är rätt många kvinnor här som är näöstan besatta av analt... Så lägg ner. Man är olika.
Vissa gillar smisk, abndra inte. Vissa gillar kiss, inte jag. Men talar inte om för dem att de är lurade för det...
Men jag då, som gillar ett finger eller plugg/stav, är jag unik då? Vet inte vilken värld du lever i, men i min är det så att kvinnor såväl som män är väldigt känsliga där. Minsta stimlans i kombo med annan sex ger orgasm. Om jag knullar en kvinna bakifrån och smyger in ett finger är det orgasmgaranti på tjugo sekunder. Och nej, de låtsas inte. Dom orgasmerna går inte att fejka!
Du har låst dig vid att analt endast är man i kvinna, men kan vara tvärtom eller man/man, kvinna/kvinna. Mång tycker det är skönt, jag är en av dem. Sen kan man inte göra som i filmerna och braka in den. Man börjar med att leka med ett finger, oljar in och masserar. Sen tar men fler.... Ibland får man öva mycket innan det går, men när det väl funkar.... Tyvärr är många män rädda att verka gay och vill inte testa, men jag har inget problem med det.
Och justa analsex har ju inte så mkt med makt/dominans att gör som kasnke munknull som åtm för mig är en del av maktspelet. Min kvinna älskar känslan att jag tar över hennes kropp, visar med min kuk att jag bereder mig tillträde till den som jag önskar. men det är ju nåt helt annat än analsex det...
Orkar inte ens... och fattar inte att du gör det. Tyck och gill vad du vill, men säg inte till andra vad de ska gilla. Ingen jävel som far illa av analsex om man är försiktig och gillar det...
Här slutar jag!
Att vara undergiven har inget med att ställa upp för någon annans skull att göra. Du uttalar dig otroligt okunnigt.
Den filmen har absolut inget med vad två vuxna individer bestämmer gemensamt om sitt sexliv. Vi pratar om vuxna individer som njuter av tex hårdare sex. Du verkar ha otroligt svårt att ta in vad folk skriver
Så du berättar för "Gillar" att hon har fel och att hennes njutning inte är på riktigt? Hon vet väl vad hon gillar? Eller är dett nordkorea där man bara får gilla rätt sak som stämmer ideologiskt? Tyvärr är vi människor djur innerst inne och våra lustar stämmer inte alltid med gällande PK.