Inlägg från: Anonym (Meränvanilj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Meränvanilj)

Munknull

Gillar för övrigt själv att hon är där bak o grejar medan hon tex suger. Både män o kvinnor är känsliga där.
    Kollade nyss tråden "Vi som gillar analsex" och fick känslan att det är rätt många kvinnor här som är näöstan besatta av analt... Så lägg ner. Man är olika.
    Vissa gillar smisk, abndra inte. Vissa gillar kiss, inte jag. Men talar inte om för dem att de är lurade för det...

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 21:14:50 följande:
    Typ 99 % av dessa som skriver är män som utger sig för att vara kvinnor. Runkinlägg och runktrådar kallas dessa inlägg för.

Självklart gillar man olika, men jag skrev bara hur det generellt ser ut.
    Men jag då, som gillar ett finger eller plugg/stav, är jag unik då? Vet inte vilken värld du lever i, men i min är det så att kvinnor såväl som män är väldigt känsliga där. Minsta stimlans i kombo med annan sex ger orgasm. Om jag knullar en kvinna bakifrån och smyger in ett finger är det orgasmgaranti på tjugo sekunder. Och nej, de låtsas inte. Dom orgasmerna går inte att fejka!
    Du har låst dig vid att analt endast är man i kvinna, men kan vara tvärtom eller man/man, kvinna/kvinna. Mång tycker det är skönt, jag är en av dem. Sen kan man inte göra som i filmerna och braka in den. Man börjar med att leka med ett finger, oljar in och masserar. Sen tar men fler.... Ibland får man öva mycket innan det går, men när det väl funkar.... Tyvärr är många män rädda att verka gay och vill inte testa, men jag har inget problem med det.
    Och justa analsex har ju inte så mkt med makt/dominans att gör som kasnke munknull som åtm för mig är en del av maktspelet. Min kvinna älskar känslan att jag tar över hennes kropp, visar med min kuk att jag bereder mig tillträde till den som jag önskar. men det är ju nåt helt annat än analsex det...
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 21:40:34 följande:
    Fast du är ju man. Du vet att kvinnlig och mamlig anatomi är olika va? Därför är analsex skönare för män.

Du vet inte om kvinnorna fejkat eller inte, det finns väldigt bra skådespelare.
    Orkar inte ens... och fattar inte att du gör det. Tyck och gill vad du vill, men säg inte till andra vad de ska gilla. Ingen jävel som far illa av analsex om man är försiktig och gillar det...
    Här slutar jag!
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-21 21:50:20 följande:
    Det är mängder av kvinnor som gillar och njuter av analsex - hur kan du sitta och nedvärdera vad andra kvinnor njuter av?

Jag är definitivt kvinna ja, är inte ensam om att gilla det. Du kan tro det om du vill men du har fel. Många kvinnor får väldigt kraftiga orgasmer av analsex.

Det är otroligt inskränkt och respektlöst att tro att ens egna referensramar är det enda rätta.
    Tack! Tar du nattskiftet så går jag på i morgon bitti? Drömmer För det här blir nog långvarigt.... Förvånad
  • Anonym (Meränvanilj)
    Har aldrig påstått att porrsex är sunt eller normalt. Även sättet man hat vaginalt på i filmerna är ju rätt konstlat, mkt för kamerans skull. Men det innebär ju inte att det som skildras inte kan vara bra irl. Både oralt, vaginalt och analt kan ju vara jättebra! Har inget med porr att göra. Vi kan se avbildningar från det gamla kina, grekerna och romarna som skildrar alla former av sex, ofta med dominanta inslag. 
    Porr kan absolut vara både skadligt och världsfrånvänt, men analt behöver inte var det. Du blandar äpplen och päron...
    NU ska jag lägga ner...
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 21:58:47 följande:
    Det handlar inte om att vara undergiven, utan om att vara utsatt för kvinnoförnedrande och våldsamt sex.
    Så du berättar för "Gillar" att hon har fel och att hennes njutning inte är på riktigt? Hon vet väl vad hon gillar? Eller är dett nordkorea där man bara får gilla rätt sak som stämmer ideologiskt? Tyvärr är vi människor djur innerst inne och våra lustar stämmer inte alltid med gällande PK.
  • Anonym (Meränvanilj)

Men jag är beredd att problematisera den manliga sexualiteten och ur den hänger ihop med makt och våld. Vi kan se över hela världen hur våldtäkter används som ett sätt att utöva makt över dem man besegrat. Många våldsamma män kan berätta om hur de får stånd när de utövar våld mot andra.  Och många kvinnor kan berätta att de känner, om än motvilligt, en upphetsning när en man kommer in i rummet och tydligt är HAN som de andra männen inte vågar utmana. Jag vet oxo många som går igång på riktiga slagskämpar. I naturen är det ett sätt att säkra artens fortlevnad. Det segrande handjuret dödar ofta den andres avkomma och betäcker honorna som är redo trots att han nyss dödat deras små.
    I vår värld kan det bli väldigt problematiskt när det som finns kvar av detta ibland blänker igenom vår uppfostran och förnuftet som talar om allas jämlikhet och ett moraliskt förhållningssätt. Men i kontrollerade lekar kan vi få ut det tillsammans. Det är underbart, och mina kvinnor har berättat hur det känns som en befrielse att bara ge sig till mig, känna trygghet i att bara släppa allt och känna att jag är Han, djuret som är den starkaste och gör vad jag vill. Du kommer aldrig att känna så, men jag har sett kvinnor ligga rusiga efteråt i känslor de inte visste fanns.

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 22:14:54 följande:
    Nu handlar inte allt om honom/henne utan om kvinnor generellt.
    Men hon är en individ. Och hon kanske älskar att munknullas. Och det finns kanske fler. Ge upp.
  • Anonym (Meränvanilj)

Ang analt: kollade resultaten i tråden "Vill du ha analsex i ditt förhållande" svarade kvinnor 9% "Måste ha", 9% "Trevligt men inget måste" och 21% "nej". Stämmer nog med mina egna erfarenheter.
    Dom andra procenten var män.

• Anonym (Meränvanilj)

Och om man då ska omvandla det till andel av de svarande kvinnorna, så blir det ju ca 23% måste ha, 23% trevlig men inte måste och 54% nej.
    Den som hade godkänt på matten fattar....

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-22 12:04:22 följande:
    Fast du vet inte om de som svarat är kvinnor eller inte. Snacka om naiv. Men som sagt, de flesta kvinnor gillar inte analsex.
    Precis, och man vet ju inte om männen är män, kan ju vara kvinnor  som låtsas...
  • Anonym (Meränvanilj)

Funderat lite på dig "Nej!"....  Du tycker att vi män bara försöker få kvinnor att göra saker mot sin vilja och att trådarna här kapas av troll-män som låtsas vara kvinnor. Vad har du fär MÄNiskosyn egentligen? Träffar du inga bra män?
    Och vad har du för kvinnosyn? Du underkänner kvinnors förmåga att tänka fritt och göra det de känner för.... Det finns inget rätt eller fel när det kommer till att uppleva och leva ut genom sex. Sex är inte bara en fysisk handling där mannen är i kvinnan och man njuter på egen hand. Mänga människor, män och kvinnor lever för sex och ser det som ett sätt att koppla av lite i denna stressiga värld. Och min egen erfarenhet säger mig att ju mer man experimenterar med sin egen roll och ju mer man testar desto mer får man ut. Känns det rätt är det rätt. 
    Jag äääälskar att slicka min partner, men det är ju inte själva slickandet dom är grejen. Jag skulle ju inte gilla att slick en lösfitta. Det är ju för henne jag gör det. Och hon kanske njuter på samma sätt av att jag munknullar henne.... Hon känner mig, min värme och hårdhet, upphetsning i sin mun och svalg. På samma sätt som jag njuter av att hennes lår nästan stryper mig när hon får orgasm. Det är så underbart och utlevande.... Dessutom har vi ju hård BDSM där jag dominerar henne länge, smiskar o piskar. men det är ju ngt annat.

• Anonym (Meränvanilj)

Vi kan väl gå tillbaks till TS:s fråga: Gillar kvinnor att bli munknullade?
    Svaret är (som vanligt): ja en del gör det.

• Anonym (Meränvanilj)

Eller om man så vill: nej, en del gör det inte

• Anonym (Meränvanilj)

Hur är det "Gillar"? Har du nån som tar hand om dig ordentligt? Fan, man måste ju fråga...Skrikandes Går väl inte att PMa anonym signatur?

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-22 17:52:59 följande:

Jag gillar att bli munknullad. Älskar att ligga på rygg på sängen med huvudet hängande utanför sängkanten och bli knullad i munnen av min man. Älskar när han drar sig ur några sekunder och jag ser hans härliga kuk svaja ovanför mitt ansikte, för att sedan få känna hur den fyller min mun och mitt svalg igen.

Har förresten berättat om den här tråden för min man och han kom precis och gav mig en puss och sa lekfullt och med ett brett leende: ?Ska du få lite kuk i halsen ikväll då?? Så nu längtar jag :) Tur att min man är ?porrskadad? och att jag är ?onormal?. Vilket tråkigt sexliv vi hade haft annars! :D

Himlen för många av oss.... Drömmer
  • Anonym (Meränvanilj)

SMSade nyss med mi n KK för att kolla lite. Blev lite fundersam på hur hon upplever att jag munknullar henne. När vi startade vår "grej" var hon mkt oerfaren och försummad. Men hon har vaknat upp och tillsammans har vi tagit fram hennes fantastiska sexualitet. Tidigt så frågade jag om munknull, och hon sa då att hon nog inte var mkt för det. Rädd att få panik över att inte kunna andas och kväljningar etc... Sen har vi ändå gjort det, kommit naturligt. Men funderade på om hon helt enkelt bara ställer upp. Fick svar på mitt sms: "Älskar känslan, önskar du var här nu och bara tog tag i mitt hår och körde in den. Trodde inte det förut, men nu..."
    Så verkar ju funka!
    Nej, hon är inte ett fantasifoster....

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-22 23:12:13 följande:
    Nu finns det uven hel del kvinnor som gillar munknull och analsex och smisk tex. Bara för att du inte gör det innebär det inte att alla kvinnor ogillar det. Analsex är det många kvinnor som njuter av, antagligen många fler än du tror.

Jag är inte yngre, är 40+. I stort det alla mina kvinnliga vänner uppskattar analsex och lite hårdare tag. Väldigt många saknar just det
    Apropå sakna: Skilde mig i våras och har nyligen kommit till den punkt när man kan prata med sitt ex om det nya livet... Hon har precis som jag testat lite men inte haft samma tur. "Bara killar som är mjäkiga, dom verkar inte våga ta i en ordentligt!" Hon saknar en hand i nacken och klovarna medan mannen knullar sönder henne... Höjer inte mig själv till skyarna, det finns massor som jag därute. Men hon är en av alla de jag träffat på som nästan måste få det hårt och skoningslöst, gärna med lite pikanta inslag.
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-23 00:55:47 följande:
    Och hur tror du att vi ska få pojkar att respektera flickor när ni vuxna (mestadels män) förespråkar och normaliserar just det våldssex som man ska försöka lära ut och skydda dom från när de blir äldre?!

Vuxna ska fungera som förebilder, men vi kommer aldrig kunna få pojkar att respektera flickor så länge det finns vuxna som normaliserar denna norm som många kvinnor försöker bryta.
    Jag har tre barn och är mkt noga med att uppfostra dem till tänkande och etiska människor. Mitt sexliv håller jag för mig själv, och kommer aldrig ge min son en dunk i ryggen och nåt underförstått om kvinnors ev underordning. Har mkt samtal om umgås/respektera och hur vridna saker kan vara på nätet. 
    Jag har tidigare i tråden försökt nyansera och även problematisera detta med se/våld/dominans och hur det hänger ihop. 
    Anser inte alls att porren är oskadlig, särskilt om man konsumerar mkt i ung ålder. Med det är det inte sagt att det man gör i porrfilmer inte kan vara bra...
    Jag ägnar mig gärna åt vanilj och har de hårdare inslagen och ren BDSM som krydda. Träffar jag mn KK en helkväll är det 20% BDSM och resten avslappnad random-sex med lite spontana inslag av annat. Allt efter hur vi känner oss.
    Jag började prova på lite sådant redan i tonåren då jag hade turen (?) att träffa på en undergiven tjej som gillade både hårt o kinky. Men var oerfaren och gick inte alls långt, var nog mer hon som stod för ideerna. Sen har det undan för undan utvecklats och känner fortfarande att det finns mer att hitta. Detta hade inget med porren att göra då (90-talet, tonåren) eller nu. Kan ju kolla porr, men tycker i regel det är lite enahanda och utan krydda.
    Mina barn får absolut inte kolla porr, och vi har flera ggr pratat om att känna efter och göra det som känns rätt i förhållande till andra människor.
    Så att jag gillar att munknulla och piska kvinnor har inget med min allmänna människosyn att göra. 
    Är dessutom välutbildad i pedagogik/psykologi/ osv då jag är lärare....
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-23 01:14:08 följande:
    Och jag tror du missförstår, du tänker att det handlar om kvinnor som uttryckligen säger nej till att ställa upp på saker män vill göra men det är inte det jag syftar på, utan alla de kvinnor som går med på saker som de egentligen inte vill men inte VÅGAR säga nej till då normen ser ut som så att om de inte ställer upp på saker för att behaga männen de har sex med så är de tråkiga och dåliga i sängen.

DET är ett stort samhällsproblem! Normaliseringen av kvinnoförnedrande sex pga porrens inverkan.
    Det där har du rätt i, det är verkligen ett problem. Har en tonårsdotter...
    Men det jag gör med min kvinna har ju inget med det att göra. Så om hon gillar både munknull, analt och att bli bunden/piskad har ju ingen bäring på det. Helt olika saker. Så om vuxna kvinnor gillar munknull.....helt ok! Yngre oxo naturligtvis, man kan ju upptäcka det tidigt... 
Svar på tråden Munknull