• Anonym (Flörta)

Tjejer ej flörtiga

Varför är tjejer allmänt dåliga på att flörta när man matchar på Tinder eller annan sajt ?

• Svar på tråden Tjejer ej flörtiga
  • Anonym (Q)

Kanske för att de, precis som många killar, spenderat ett liv vid skärmen istället för att lära sig prata med andra som normala människor, öga mot öga.

• Anonym (Flörta)

Äh måste ju kunna flörta bakom skärmen med så man blir intresserad ...

• Anonym (Q)

Ja fast alla kan inte det, varken med eller utan skärm.

• Överste Senap
    Anonym (Flörta) skrev 2020-12-23 11:33:13 följande:

Äh måste ju kunna flörta bakom skärmen med så man blir intresserad ...

Du kanske inte varit tillräckligt intressant att flörta med?
  • Anonym (kaffedraken)

Tjejer flirtar bäst IRL. Känns mest naturligt.

• Anonym (kaffedraken)

Jag chattar t ex med en tjej på 23, och hon bättre på att flirta där, än IRL. Hon vågar mer. Så det är olika.
    En tjej på 24 jag var kär i flirtade med mig. De flesta här skrev att hon inte alls visade såna tecken, utifrån vad jag skrivit om henne.
    Såna människor förstår inte att kärlek och sex ofta handlar om subtila signaler.

• Anonym (Flörta)

Överste senap, i ett inledande skede får de väl flörta på när man matchar... de flesta är så tråkiga.. därför jag träffar utländska tjejer, de vet hur man flörtar

• Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Flörta) skrev 2020-12-23 11:51:13 följande:

Överste senap, i ett inledande skede får de väl flörta på när man matchar... de flesta är så tråkiga.. därför jag träffar utländska tjejer, de vet hur man flörtar

Vad menar du med flirta förresten? Att tjejerna är småfräcka?
    Jag tror inte att nån tjej jag haft kontakt med har vågat vara småfräcka i början, utan det kom senare, när de lärt känna mig, och de kände sig avslappnade.
  • Anonym (Flörta)

Jag menar flörtig o intresserad... det är inte att vara småfräck som du skriver för mig

• Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Flörta) skrev 2020-12-23 12:21:28 följande:

Jag menar flörtig o intresserad... det är inte att vara småfräck som du skriver för mig

Om en tjej inte visar nåt intresse alls tillbaka, man får dra svaren ur henne, och hon frågar inget om dig, så blir det ju jävligt trist förstås.
Svar på tråden Tjejer ej flörtiga