Tjejer ej flörtiga
Varför är tjejer allmänt dåliga på att flörta när man matchar på Tinder eller annan sajt ?
Varför är tjejer allmänt dåliga på att flörta när man matchar på Tinder eller annan sajt ?
Kanske för att de, precis som många killar, spenderat ett liv vid skärmen istället för att lära sig prata med andra som normala människor, öga mot öga.
Äh måste ju kunna flörta bakom skärmen med så man blir intresserad ...
Ja fast alla kan inte det, varken med eller utan skärm.
Äh måste ju kunna flörta bakom skärmen med så man blir intresserad ...
Tjejer flirtar bäst IRL. Känns mest naturligt.
Jag chattar t ex med en tjej på 23, och hon bättre på att flirta där, än IRL. Hon vågar mer. Så det är olika.
En tjej på 24 jag var kär i flirtade med mig. De flesta här skrev att hon inte alls visade såna tecken, utifrån vad jag skrivit om henne.
Såna människor förstår inte att kärlek och sex ofta handlar om subtila signaler.
Överste senap, i ett inledande skede får de väl flörta på när man matchar... de flesta är så tråkiga.. därför jag träffar utländska tjejer, de vet hur man flörtar
Överste senap, i ett inledande skede får de väl flörta på när man matchar... de flesta är så tråkiga.. därför jag träffar utländska tjejer, de vet hur man flörtar
Jag menar flörtig o intresserad... det är inte att vara småfräck som du skriver för mig
Jag menar flörtig o intresserad... det är inte att vara småfräck som du skriver för mig