Tjejer ej flörtiga
Varför är tjejer allmänt dåliga på att flörta när man matchar på Tinder eller annan sajt ?
Varför är tjejer allmänt dåliga på att flörta när man matchar på Tinder eller annan sajt ?
Man beter sig ju på ett helt annat sätt framför datorn jämfört med IRL. Framför datorn är det enkelt att ghosta någon, IRL måste du ändå artigt men bestämt säga att du inte är intresserad längre.
Man beter sig ju på ett helt annat sätt framför datorn jämfört med IRL. Framför datorn är det enkelt att ghosta någon, IRL måste du ändå artigt men bestämt säga att du inte är intresserad längre.
Jag skulle aldrig flörta innan jag träffats. Detta pga att jag inte vill ge några inviter för jag vet inte hur mannen ser ut på riktigt, han kanske är rejält ofräsch, inte lik sina bilder, kortare, äldre osv.
Om jag då har flörtat och känt att jag lovat saker så är det svårare att backa.
Pga detta är jag ofta också rätt neutral på första dejten. OM jag inte blir riktigt jäkla superintresserad.
.
Pga detta är jag ofta också rätt neutral på första dejten. OM jag inte blir riktigt jäkla superintresserad.
Är inte blyg och tar ofta initiativ, men flirtar inte i första taget på nätet eftersom så många män tar det som ett löfte och blir sura, obehagliga, krävande om man ändrar sig, eller bara alldeles för pang på när man ses. Hatar att det är så, för jag älskar egentligen flirtiga, sexiga konversationer men priset blir ofta för högt.
Hm ja jag har inga problem med att ta initiativ, poängen är att så himla många tjejer är så tråkiga för att de inte kan flörta
Mmm det finns det säkert
Frågan är då varför utländska tjejer klarar o flörta?? dem flörtar ju med samma typ av killar därute.. singlar?
Frågan är då varför utländska tjejer klarar o flörta?? dem flörtar ju med samma typ av killar därute.. singlar?
Mmm man märker ju hur svenska o utländska tjejer/kvinnor reagerar. Både i verklighet o på internet om man flörtar. Och hur de svarar eller tar egna initiativ. Både jag o vänner märker detta. Märks mer på internet.
Mmm man märker ju hur svenska o utländska tjejer/kvinnor reagerar. Både i verklighet o på internet om man flörtar. Och hur de svarar eller tar egna initiativ. Både jag o vänner märker detta. Märks mer på internet.
Alltifrån att de verkar vilja lära känna mig, frågar saker, flörtar, det blir en konversation som kan ta oss vidare?
Ofta är det så att svenska tjejer svarar på frågan o sen säger och du då? Astråkigt? sen om jag är tyst kommer inga egna initiativ från henne? sååååå aptråkigt?
Svenska o utländska tjejer beter sig olika, tänker olika om förhållande, många sve tjejer? tänker vad kan kan jag ge dem/göra för dem? medan utländska tjejer tänker som jag? vad kan jag göra för oss?
Lova tjejen ett för-alltid förhållande om hon kommer till Dig. Typ att "Om Du blir min flickvän så skulle jag älskat Dig i vått och torrt, ända tills mitt sista andetag. Med min flickvän stannar jag oavsett vad. Men bara om hon är kristen, och vi tillber Gud med vårat förhållande". Prova säg så, så får Du se ett mirakel hända! Det kommer bli - Poff, så får Du en flickvän och familj inom loppet av ett par år typ. Det hände min kille som varit ensam framtills nu (han är 29 som jag), men nu sitter vi och planerar en framtid tillsammans...
www.familjeliv.se/forum/thread/81305469-varfor-maste-man-dejta/2
www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/81306792-kanner-mig-vardelos
Tro inte för en sekund att vårt samhälles bästa, välbärgade kvinnor vill ha något ostabilt förhållande! Men Du kanske ville ha någon groupie-tjej eller någon som kommer bli otrogen mot Dig senare? De stabila kvinnorna enbart kommer att lockas av uttalandet ovan, och ge Dig en unge. :)