• Anonym (Ledsensjäl)

Min kille säger att jag luktar bajs

Hej

Sedan ett tag tillbaka har min kille börjat säga att jag luktar bajs. Till en början trodde jag att han skämtade, men till slut kunde han ibland känna att vi inte ens kunde vara samtidigt i badrummet. Det blev inte heller bättre när han började komma med smeknamnen som bajamaja och hans lilla bajskorv.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Jag skulle säga att har allmänt god hygien; jag duschar med vatten, borstar tänderna 2 gånger om dagen osv. Dessutom är det ingen annan som påpekat detta.

Självklart har jag efter dessa kommentarer blivit mycket upprörd och sett till att hålla hygienen där bak extra god, men klagomålen fortsätter komma.

Har någon av er vart i liknande situation? Och har ni några produkter ni rekommenderar?

• Svar på tråden Min kille säger att jag luktar bajs
  • Anonym (Tvål?)

Använder du tvål när du duschar? Hur ofta duschar du?

• Anonym (Hänt förr)

Ack, mitt barn - Se då denna lyckliga saga för ett höge välbefinnande:

• Anonym (Tvål)
    Anonym (Ledsensjäl) skrev 2020-12-26 03:19:59 följande:

Hej

Sedan ett tag tillbaka har min kille börjat säga att jag luktar bajs. Till en början trodde jag att han skämtade, men till slut kunde han ibland känna att vi inte ens kunde vara samtidigt i badrummet. Det blev inte heller bättre när han började komma med smeknamnen som bajamaja och hans lilla bajskorv.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Jag skulle säga att har allmänt god hygien; jag duschar med vatten, borstar tänderna 2 gånger om dagen osv. Dessutom är det ingen annan som påpekat detta.

Självklart har jag efter dessa kommentarer blivit mycket upprörd och sett till att hålla hygienen där bak extra god, men klagomålen fortsätter komma.

Har någon av er vart i liknande situation? Och har ni några produkter ni rekommenderar?

Menar du att han bara tycker att du luktar illa i badrummet eller även för övrigt och löser ni det? Tycker du ska börja med att testa att använda tvål/duscholja varje dag bär du duschar.
    Om det nu stämmer att du faktiskt luktar illa är det nog få runt omkring dig som faktiskt skulle våga säga det rent ut...då får du nog fråga dina vänner rent ut om dom tycker det.
  • Anonym (Skitsnack)

Spraya sönder dig med glade doftspray mot skitlukt så ska du se att det löser sig.

• Anonym (??)

Om du bara använder vatten när du duschar så räcker inte det. Då kan man lukta svett och unket trots att man nyss duschade. Jag hoppas du menar att du använder två? 

• Anonym (Bohem)

Hade ett ex som skulle börja bli renlevnadsmänniska , värsta jöttebusken vilket iofs är helt naturligt men kan lukta lite gammalt kiss i slutet på dagen.

Men det värsta var att hon höll på att laborera med kosten. Massa konstiga hälsopreoarat och tandkräm utan fluor.

Hon luktade faktiskt just bajs ur munnen.

Lägg till att hon blev dominant och sur mot mig eftersom jag inte var intresserad av samma livsstil. (Har aldrig varit så nöjd med en separarion som den gången) Det var strålning från wifi, foliehatt, konspirationsteorier om marknaden och hela skiten. Jag pallar inte sånt skit.

Men som sagt hon stank till slut I synnerhet ur munnen.

• Anonym (Nä)

Jag tycker det låter som psykisk misshandel, jag tror inte alls du luktar bajs. Han skulle komma med mer konstruktiva förslag och säga var du luktar bajs och vad du skulle kunna göra åt det istället för att kalla dig namn. Nä, dumpa den jäveln!

• Anonym (oj)

Klart ingen annan sagt nåt, jag hade ALDRIG sagt till nån (utom min absolut närmaste) att dom luktar illa.

• Almavivas

Kan absolut komma från munnen och då räcker inte tandborstning för det är ofta från magen.

Hade en kund en gång som alltid luktade bajs från munnen. Kunde knappt stå nära henne. 
    Denna tjej var modell, så jäkla snygg och fräsch, men något måste ha vart fel i hennes mage. 

Det finns ju tabletter som man kan äta för magens skull. Se till att äta fibrer och lite fast ofta så att magsyrorna håller sig sysselsatta. 

• viseversa

Har en kompis som faktiskt luktar bajs ur munnen och det luktar på allvar som hon tuggat bajskorv. Tror det kommer från magen och inte munnen. Sök läkare. 

Svar på tråden Min kille säger att jag luktar bajs