• Anonym (Ledsensjäl)

Min kille säger att jag luktar bajs

Hej

Sedan ett tag tillbaka har min kille börjat säga att jag luktar bajs. Till en början trodde jag att han skämtade, men till slut kunde han ibland känna att vi inte ens kunde vara samtidigt i badrummet. Det blev inte heller bättre när han började komma med smeknamnen som bajamaja och hans lilla bajskorv.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Jag skulle säga att har allmänt god hygien; jag duschar med vatten, borstar tänderna 2 gånger om dagen osv. Dessutom är det ingen annan som påpekat detta.

Självklart har jag efter dessa kommentarer blivit mycket upprörd och sett till att hålla hygienen där bak extra god, men klagomålen fortsätter komma.

Har någon av er vart i liknande situation? Och har ni några produkter ni rekommenderar?

• Svar på tråden Min kille säger att jag luktar bajs
  • NosensPappa

Hade ett ex som använde nåt märke av dusch/hygien produkter som luktade fan tyckte jag, prova byt.

• Anonym (A)

Antar att du bara torkar dig med papper efter toalettbesök? Kan isåfall vara anledningen.

• Anonym (J)

Det låter som psykisk misshandel på grund av hans sätt att uttrycka sig.

Men du kan gå till en läkare och kolla för säkerhets skull.

• Anonym (I)
    Anonym (A) skrev 2020-12-26 17:48:09 följande:

Antar att du bara torkar dig med papper efter toalettbesök? Kan isåfall vara anledningen.

Det gör ju ipricip alla människor men alla luktar inte...
  • Anonym (A)
    Anonym (I) skrev 2020-12-26 17:53:23 följande:

Det gör ju ipricip alla människor men alla luktar inte...

Knappast alla eller ens majoriteten.

Jätteohygienskt att enbart torka med papper. Om du får bajs på armen och torkar bort det med papper, tror du lukten försvinnet helt då? Känns det tillräckligt för dig? Att man vant sig vid sin bajslukt är en annan sak.
  • Anonym (Papper räcker)
    Anonym (A) skrev 2020-12-26 18:05:58 följande:

Jätteohygienskt att enbart torka med papper. Om du får bajs på armen och torkar bort det med papper, tror du lukten försvinnet helt då? Känns det tillräckligt för dig? Att man vant sig vid sin bajslukt är en annan sak.
    Är det många som luktar dig i stjärten?
    Använder du inte kläder?

Jag torkar med papper, har aldrig  hört talas om att det inte skulle räcka.
  • Anonym (I)
    Anonym (A) skrev 2020-12-26 18:05:58 följande:

Kan lova att det är sällsynt att använda mer än papper.
    Jag började med våtservetter pga bakteriefobi, hade aldrig ens tänkt tanken annars. 
  • flygrl
    Anonym (Nä) skrev 2020-12-26 08:28:20 följande:

Jag tycker det låter som psykisk misshandel, jag tror inte alls du luktar bajs. Han skulle komma med mer konstruktiva förslag och säga var du luktar bajs och vad du skulle kunna göra åt det istället för att kalla dig namn. Nä, dumpa den jäveln!

Tycker också det låter mer som BS från TS kille. Om han verkligen var seriös och en vettig person skylla han ha en mer konstruktiv attityd. Om TS är noga med sin hygien och duschar med tvål och vatten mm. har jag svårt tro det kan lukta. Men visst det kan möjligen va nåt med andedräkten. Kolla upp det vetja! Fast TS kille borde ju kunna tala om om det om det är från munnen det kommer. Om han inte fjantade sig i stället. :/
Svar på tråden Min kille säger att jag luktar bajs