Mina pojkar 2 skrev 2021-11-19 09:40:43 följande:
Oj du hade väldigt olika resultat för varje äggplock. Ja det verkar vara mer som ett test första omgången. Jag frågade om det kan vara så att jag redan hunnit haft ägglossning då så många var tomma, så kunde det vara sa hon. Blev tyvärr ingen insättningen på mig då lilla embryot ej klarat sig.
Nästa behandling blir i januari då får dom se vilken behandling som är bättre för mig. Nu skulle jag visst få en blödning om 1-2 veckor som inte är riktig mens. Kan man ha egen ägglossning mellan ivf behandling?
Ah, jättetrist. Ingen annan kan förstå hur det är att göra en ivf behandling. Fysiskt såväl som psykiskt påfrestande. Alla här känner nog igen sig vid undran hur man orkar gå vidare, men man gör det på nåt sätt. Vilka val finns det. Vid mitt första och senaste FET fick jag Fragmin sprutor. Jag grät nog varje kväll, min stackars sambo som fick sticka mig kallade jag serial killer varje gång, nåja lite på skämt men ändå. Det var hemskt. Jag hatar sprutor. Vi blev ju gravida, men ingen hjärtljud. Jag har frågat mig många gånger hur man orkar, men det gör man då längtan är så stor. Tillåt dig att vara ledsen, besviken, förbannad, sen kommer du tillbaka med ny styrka, på egen hand, andras eller vår hjälp. Kram på er