• Estelle011

Vi som startar ivf behandling 2021

Tjejer, ni måste försöka att slappna av. Svårt, jag vet, men viktigt. Stress kan också påverka resultat. Vi alla gör allt vi kan. Omöjligt att påverka hur många ägg ska bli befruktade. Men man kan och ska hoppas att det kommer att räcka denna gången för positiv resultat {#emotions_dlg.flower} håller tummarna för oss alla!

• Estelle011
    Annna84 skrev 2021-04-27 11:53:05 följande:
    Det är så sant! Jag önskar att jag kunde slappna av mer.

Jag gick in på din profil och råkade trycka följa (har ingen aning vad det innebar, haha) Måste fräscha upp minnet, hur går det för dig?

Håller också tummarna för oss alla <3
    Väntar på mens eller testdagen om en vecka Glad Dag 8 idag efter FET

Menade inget illa, jag själv typ undviker att gå på toa ofta för att jag vill inte se att jag har fått mens. Tänkte mer som pepp för oss alla Hjärta
  • Estelle011
    Annna84 skrev 2021-04-27 15:22:14 följande:
    Det förstår jag, vi alla sitter ju i samma båt här inne och förstår hur det känns.

Att du kommit till dag 8 utan att ha fått mens bådar väldigt gott!! Är det din första insättning?
    Andra :) 

Fantastiskt med 9 stycken! Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • Estelle011

Ja, man undrar ju vad är det som avgör om det blir något eller inte. Känns verkligen som lotteri. 

• Estelle011

Ett kvar. Hoppas på det. Det värsta är dom tankarna om det någonsin kommer att funka. Jag har läst om den kvinna som gjorde 16 försök innan det blev plus. Hur orkar man det Rynkar på näsan

• Estelle011

Vad är skillnad mellan 2dagars och 3dagars? Skäms Varför är det mindre chanser med 3dagars? 

• Estelle011
    MeAndMyself skrev 2021-05-02 01:25:38 följande:
    Ja de känns sååå kul!! Kul att de kan vända så! Hoppas bara de överlever till dag 5! Hoppas vi kan få 1 ägg iaf tillbaka :) räknar ner dagarna till insättningen nu :)

Undrar om insättningen gör ont? Får man sprutor? Mitt äggplock var tufft för jag va så rädd. Skakade så mkt av rädsla (sån sprut/nålfobi) så stolen vibrerade, fick lugnande 4 gånger under äggplocket (och lugnande shots innan) men blev inte lugnare i kroppen förens det var över. Börjar redan oroa mig för insättningen.

Vet inte om de va för jag var så spänd under äggplocket men jag kunde inte gå efter på hela dagen, hade så sjukt ont. Mycket bättre dagen efter dock tack och lov!
    Det gör inte ont. Inga sprutor. Känns som vanlig undersökning :)
Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021