Vi som startar ivf behandling 2021
Frida123123 skrev 2021-08-16 19:34:14 följande:
Lycka till. Tycker med att det ser väldigt lovande ut..
Tack så mycket!!
GlitterLina skrev 2021-08-16 19:47:28 följande:
Håller tummarna för ett fint plus ikväll & i morgon :)
Tack jag hoppas verkligen det håller i sig är så nervös! spännande med äggplock på torsdag! hittade de många blåsor vid vul?
IVF2021 skrev 2021-08-16 19:59:41 följande:
Vad hemskt att ingen trott på dig genom åren trots så mycket symtom! Vad är det för endometriosspecislist? Jag har aldrig tänkt att jag har endometrios tidigare. Blev lite av en chock vid inskrivningen. Har alltid haft hemskt ont kring ägglossning men mens är helt ok. Sen är det så svårt att skilja på symtom och symtom. IBS och endometrios sitter ju båda i magen liksom.
Jag är 32. Bra blodprover och tydligen superbt AMH (vilket ju gör att jag blivit överstimulerad båda stimuleringarna. Känns väl ok som ruvare. Men längtar tills jag kan testa, men får nog vänta till slutet av veckan.
På något att kan man ju hoppas att det ?bara? är endometriosen som stör, då kanske IVF gör susen. Som det verkar gjort för dig!!! Såg ditt fina diskreta streck på testet. Helt fantastiskt ju!
Ja det är helt galet!! Om du känner till sthlm så finns det en klinik på söder som heter läkargruppen Victoria, en gyn där tror hon hette Anette vad spec på endo. Även hon som remitterade mig till rmc sen.
Ja va bra att du hade så bra värden! det är så segt att ruva för de känns så nära men ändå som att det kan tas ifrån en på något sätt.
Ja blev så lycklig när jag såg det strecket har aldrig någonsin sett ett streck förut överhuvudtaget! Nu får vi hoppas de håller i sig och att din visar plus när du testar!