• Estelle011

Vi som startar ivf behandling 2021

Den eviga väntan. Alla sprutor, äggplock, svullnad, humörsvängningar...allt går bra, men att väntaaaa är så jobbigt.  

• Estelle011

Tack! Ja, det är det verkligen. Alla kommer inte klara sig till måndag men ändå, skönt att höra det

• Estelle011
    Inalina skrev 2021-06-10 11:38:26 följande:

MEN WOW!!! sjukt bra ju! då måste de plockat i exakt rätt ögonblick, gud så skönt o höra, hoppas det blir flera blastisar både en till dig nu och till frysen!

Tack så mycket :) sjukt att man skyndar först att skriva här, som närmaste vänner
  • Estelle011
    AndraSladdis skrev 2021-06-10 16:34:45 följande:
    Vad roligt! Ska du göra ET på dag 5 då?

Ja, precis. Det blir dag 5. 

Och grattis till dig, måste kännas helt underbart att höra hjärtljud Glad

• Estelle011
    endotjej92 skrev 2021-06-10 19:27:55 följande:
    åh va härligt!!
    Jag läste lägre ner att du också ska vänta tills måndag det ska jag med!!
    Så olidligt att vänta för å sen höra hur de har gått för dom. Går du i sthlm?
    Jag håller med. Förra gången hade jag så lite koll att jag visste inte ens att alla kanske klarar sig inte till dag 5. Det är kanske bättre, då var jag inte nervös alls Skrattande Ja, jag går i sthlm.
  • Estelle011
    endotjej92 skrev 2021-06-11 19:16:09 följande:
    Ja förstår jag kunde inte hålla mig jag ringde dagen efter alltså igår och frågade hur mina små ägg mår haha!
    fick veta att 12 av 18 var befruktade så det var ju positivt. 
    Får man fråga vilken klinik? jag förstår om du inte vill säga :)

Det är super resultat! Finns bra chans att få några till frysen. Ska du göra återföring på måndag? 

Sofiahemmet {#emotions_dlg.flower}

• Estelle011
    Jill92 skrev 2021-06-13 06:35:08 följande:

Är på ruvardag 10 (äp +11). Hur tidigt vågar man testa?? Är det säkert att äggmognadssprutan är ute ur kroppen efter 13 dagar? Enormt svårt att hålla mig hehe. Fått testddag äp+17, känns som att de tar i lite väl mycket?:)

När har du mens dag? Jag hade det på just rd10 , och fick den varje gång exakt då. Om jag har inte fått den, skulle jag ha testat efter, kanske på dag 12. 

Det beror helt på dig. Dag 13 låter rimligt Glad

• Estelle011
    Clemmentina skrev 2021-06-16 17:19:45 följande:
    Åh vad roligt! Hur känns det? När har du testdag?
    30/06, men kommer säkert veta innan. Dem sätter testdag ganska långt fram. Brukar inte känna mycket, så vi får se. 

Jag har faktiskt aldrig läst att någons embryo klarar inte upptining, så oroa dig inte i förväg för det. Kommer att gå bra Glad
Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021