Inlägg från: lillainna |Visa alla inlägg
  • lillainna

BF September 2021

Hej! Hoppar gärna in här om man får!

Plussade den 4/1 och har bf 12/9, om allt går vägen. :)

Vi har 2 barn sen tidigare, en snart 3 åring och en 1 åring. Vi ville ha barnen tätt och detta blir vår sista.

Skulle vara jättekul att följas åt :)

• lillainna
    Hwden skrev 2021-01-05 21:51:28 följande:

Grattis! Vad kul med ännu en till som har BF 5:e ^^

Det här blir också första om allt går som det ska för mig :) <3Grattis! Wow vad häftigt med så tätt mellan dem, fantastiskt för dem som syskon men full rulle med alla när de är så i unga åldrar & tonåren!^^

Oja, nu var inte 2:n planerad men lika välkommen var han ändå och denna var dock planerad vi tänkte att vi gör bort småbarnsåren och så får alla barnen ett starkt förhållande till varandra :)
  • lillainna
    Hwden skrev 2021-01-05 21:59:20 följande:

Av nyfikenhet; får man fråga hur gamla alla är?

Själv är jag 31, blir 32 i år & första (egna) barnet om allt går vägen. <3

Man får ju så mycket information & prat om ?att vara gravid över 30år osv? så kan ju bara det göra en nojig. Med även att ha Endometrios & 2 MF innan i Jul-Aug så hjälper det ju inte mot nojan. HOPPAS <3

29 här, blir 30 i år :)
  • lillainna
    Norrlänning86 skrev 2021-01-06 20:58:12 följande:

Hej allihopa! :)

Jag plussade idag på bim. :)

Så är typ beräknad till 15 september.

Är 34 år och har två barn. En som fyllde 4 i oktober och en som blir 3 nu i januari. :)

Grattis! Är uppifrån och går efter ditt namn så gissar jag att du också är det? :)
  • lillainna
    Nube skrev 2021-01-07 14:07:24 följande:

Hej och grattis! Kul med en till med tredje tätt :) jag har en 2.5 årig och en 10 månaders så det blir ännu mer intensivt :D om nu allt går bra med denna graviditet.

Håller tummarna att de går bra för oss alla, men ja de lär bli full rulle för er med :) härligt! :)
  • lillainna
    Norrlänning86 skrev 2021-01-07 14:19:34 följande:

Hej!

Ja jag är från Västerbotten :) bor i Umeå, själv? :)

Okej, norrbotten här, Piteå :) kul att hitta nån mer är högre upp i landet :)
  • lillainna
    Norrlänning86 skrev 2021-01-08 17:27:44 följande:

Ja roligt med fler norrlänningar :) såg dig nu i fb gruppen :)

Såg din presentation också:)
  • lillainna
    Ängamat skrev 2021-01-16 07:48:46 följande:

Stort grattis till alla plus!

Jag var på supertidig inskrivning hos bm igår, var förvånad över att de ville ha dit mig så pass tidigt. Fick dock förklaringen när jag kom dit, i min region har man börjat ta thyroideaprover så tidigt som möjligt enligt bm är det viktigt att börja med medicinering så tidigt som möjligt för att bla minska risken för missfall.

Får man fråga vilken region du bor i?
Svar på tråden BF September 2021