BF September 2021
Hejsan! Jag plussade den 3 januari. 27 år gammal och första barnet :) Försökt sen augusti 2019 och fick hjälp med att få igång ägglossning med tabletter och sprutor. Ska ringa och boka in ett tidigt ultraljud imorgon :)
Hejsan! Jag plussade den 3 januari. 27 år gammal och första barnet :) Försökt sen augusti 2019 och fick hjälp med att få igång ägglossning med tabletter och sprutor. Ska ringa och boka in ett tidigt ultraljud imorgon :)
Hej all!
Jag är 29 år gammal, min partner är 33 i nästa vecka.
Vi fick missfall för 2 månader sedan i vecka 6.
Nu på första försöket tog det sig igen och jag plussade på BIM -4.
Beräknad till 11:e september. Hoppas verkligen att allt går bra denna gången.
Jag har ett tidigt ultraljud inbokat den 29/1. Är det någon annan som varit på det redan? :)
Jag hoppas också gärna in här! Plussade nyligen med bf i september. Har dock haft väldigt oregelbunden cykel efter ett MA i vecka 11 i september i år, så svårt att räkna ut bf mer exakt.
Jag är 32 år och sambon är 37, och vi har ett barn sedan tidigare som föddes 2017.
Okej, varför tar du blodprover för det? :)
Okej, varför tar du blodprover för det? :)
Får kanske köpa ett sånt, men känns inte superviktigt att ha koll på datum, kommer ju få ett bf-datum i samband med ultraljud längre fram.
Hur tänker ni kring att boka tid hos MVC? Jag funderar på att höra av mig nästa vecka, för sist jag skrev in mig fick jag vänta väldigt länge för att få tid.
Hehe okej jag menade här på fl men inte så noga förutom skönt att vara anonym ett tag till om det inte går vägen. Hur som helst, ni får gärna gå med, jag är hittills själv så det är inte så intressanta diskussioner för tillfället ????
Hejsan!
Vad kul att tråden växer och att det kommer in många nya!
Precis som nämnts tidigare i tråden så finns det en dold facebookgrupp som jag har startat. Alla är välkomna! Vill man vara med så kan man skicka PM till mig. OBS! Det är inte alls säkert att jag läser alla inlägg i den här tråden, så det fungerar inte att göra inlägg här och be mig skicka PM till er. Däremot läser jag alla PM jag får, och slussar in er så fort jag får möjlighet (dock har jag ett liv vid sidan om familjeliv med jobb, inskolning av äldre barn och ett pestigt illamående på det, så det kan dröja en liten stund eller två för mig att svara :) ).
Ha det fint!
Jag har bf 15 september om man går efter min sista mens, första barnet om allt går som de ska! :)
Oj vad roligt så många nya i gruppen, man hinner knappt med längre - grattis alla till plussen <3
Jag måste bara få dela med mig; Jag var på VUL igår, efter två MF med en blödning på v sida med nytt MF direkt efter varandra. Detta var bara en månad efter en familjemedlems bortgång & MF:er resulterade till att jag fick spenderade halva semestern med att ligga i soffan, åka till sjukhus & provtagning var 48h:e timme.
Så nu var jag där för VUL, nervös så att jag skakade i benen; men så var den där och den satt där det skulle & jag fick se det små pickande hjärtslagen. Troligtvis är jag lite tidigare än vad jag trott. Jag är fylld av luddig glädje efter att se de hjärtslagen, men nu har jag nytt VUL nästa tisdag för att följa utvecklingen, jag HOPPAS hoppas på den här där inne nu <3
VadTufft att gå igenom allt, vet hur det känns.. beklagar <3 vad skönt att få se ett litet hjärta, den lättnaden går ju inte att beskriva. Allt blir ju så mycket mer verkligt. Längtar verkligen tills vi får se vår lilla bebis första gången! Känns lite annorlunda denna gången eftersom sambon inte får vara med, hoppas dom hinner ändra tills man ska göra RUL iaf :)
Hej! Fyller 40 i sommar och jag tror att jag fick ett positivt test imorse BIM-2. Vad tror ni??
Detta var inte alls planerat och helt oväntat då vi skyddat oss. Tydligen är jag en av dem som inte preventivmedel hjälper på då sonen nu 10 månader blev till trots hormonspiral. Detta blir vårt fjärde barn och pseudotvilling med sonen som är född mars-20. BF sep-21.
De andra barnen är födda -09 och -12.
Hej! Fyller 40 i sommar och jag tror att jag fick ett positivt test imorse BIM-2. Vad tror ni??
Detta var inte alls planerat och helt oväntat då vi skyddat oss. Tydligen är jag en av dem som inte preventivmedel hjälper på då sonen nu 10 månader blev till trots hormonspiral. Detta blir vårt fjärde barn och pseudotvilling med sonen som är född mars-20. BF sep-21.
De andra barnen är födda -09 och -12.
Hej, fick 3:e VUL i måndags och vi såg inga hjärtslag längre. 3
Det är ett uteblivet missfall & jag har fått genomgå medicinsk abort hemma nu som vi hoppas gått bra.. :(
Efter 3:e missfallet i följd så får jag iallafall genomgå en utredning efter det här men nu ska vi bara ta oss igenom det här först.. Det blir för mig därför att lämna tråden här, men jag önskar er all lycka och allt gott nu.