BF September 2021
Hej hej!
Jag är i samma sits som dig. Har två barn sen tidigare och med dem gick jag över lite drygt en vecka så utgår egentligen att det blir så denna gång med.
Jag har BF sista september men från början sa man 1 oktober så jag har mest varit aktiv i oktobergruppen, som sagt utgår ju dessutom från att gå över minst en vecka och då blir det i oktober.
Är dock i vecka 34 men kroppen signalerar att det är på gång. Mycket sammandragningar och ett väldigt tryck neråt MEN det betyder ju inte att det är på gång nu så jag får vackert bita ihop sju veckor till minst. Snark!
Okej så du har också gått över tiden.. min kropp signalerar också att nåt är på gång och bebisen är redan redo och fixerad men min barnmorska sa att jag inte ska ha några förväntningar om att bebisen ska komma tidigare än planerat.. så det är bara att vänta! Jag har dock bf den 10 september så det börjar närma sig vilket är ganska skönt. Längtar efter att må lite bättre och orka mer även om jag är medveten om att detta blir min sista graviditet så ska också försöka njuta av den här sista tiden med sparkarna i magen :)