Kvinnors lust när ni är över 50år
Nu säger jag inte att det är si eller så för det vet bara du. Men kan berätta hur jag som kvinna i den åldern upplevt det. Mitt ex som jag var tillsammans med i många år tjatade sönder sex hela tiden vilket gjorde att jag tröttnade totalt. Hur ofta har ni sex? Är det på lika villkor? Turas ni om att ta initiativ? Blir du en surgubbe om det dröjer mer än en vecka? Ifrågasätter du hennes lust och kommenterar typ ? du vill ju aldrig??
Har ni förövrigt ett fungerande förhållande utan massa tjafs? För massa gräl och gnäll dödar lusten hos de flesta. Han var ofta galet provocerande och han hade alltid rätt. När jag blev arg när han triggade mig vände han så allt var mitt fel. Pulsen steg varje dag för att han hittade små pikar. Vände på allt jag sa till hans fördel.
Kanske är det så enkelt att det är klimakteriet?
Sånt kan också göra att man blir totalt avtänd, om mannen pratar om att man kanske är där fast man inte är det. Mycket kan sänka lusten...
När jag träffade en ny fick jag en ruskig nytändning och är alltid vår och kåt. Han behandlar mig på ett helt underbart sätt och vi bråkar aldrig. Så kanske lite funderingar att ta med sig :)