Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Kvinnors lust när ni är över 50år

Anonym (Man strax över 50) skrev 2020-12-28 23:38:12 följande:
    Hej tack för tipsen angående olika preparat.
    Vi har varit ihop i snart 3 års tid i början hade vi sex nästan varje dag.
    När vi hade varit tillsammans i cirka 2år tröttnade hon på att ha sex så ofta.
    Men hon har ingen mens ej haft det på flera år.
    Märkligt hur olika kroppar reagerar!?
    Vi har det bra för det mesta men jag har varit arbetslös sedan April så jag mår inte jätte bra hela tiden har även svårt för att sova på kvällarna.
    Längtar efter henne och att ha sex men hon är ofta trött på kvällarna. Så vi har betydligt mindre sex nuförtiden. Mer normalt säger nog de flesta.
    Föreslog massage idag.
    Blev JÄTTE fel. -Jaha du vill att jag suger av dig i kväll.
    Då kände jag bara att luften gick ur mig fulständigt.
    Hon vill att vi är mer spontana ej planerad aktivitet.
    Ibland känner jag bara att hur man än gör blir det bara fel.......
    Du kände att luften gick ur dig? Varför det? Med tanke på trådens ämne är det väl inte alltför långsökt att hon faktiskt hade rätt i sitt antagande?
  • Anonym (H)
    Anonym (Man strax över 50) skrev 2020-12-29 23:53:30 följande:
    Jo så klart finns det en poäng i det.
    Men jag vet att hon gillar massage och kräver ingenting tillbaka, det är upp till henne vad hon vill göra sedan.
    Fattar inte varför man inte kan föreslå något?
    Det går ju faktiskt att säga nej om intreset inte finns där då.
    Har jag fortfarande fel tycker du?
    Vi är inte helt dumma i huvudet. Du föreslog något med förhoppningen att själv få sex. Jag tycker just "vill du ha massage" är sjukt avtändande, för man vet så väl hur tankarna går. Det är så genomskinligt och att låtsas vara omtänksam helt utan tanke på sex (yeah right) är faktiskt rent avtändande. Förlåt, men så känns det.

Vid total sexbrist i förhållanden så fattar jag problemet. Det är inte bra. Men med er sexfrekvens så tycker jag faktiskt att du bara ska släppa det. Försök att göra det sex ni har riktigt härligt och njut allt du/ni kan. Men håll inte på att försöka få till det sådär. Tro mig, du förstör mer än du vinner.

Och ja, jag tycker att du gjorde fel.
  • Anonym (H)
    Anonym (HormonElla) skrev 2020-12-30 11:40:12 följande:
    Min man bara ger mig massage, i morse även med tillhörande orgasm, och det finns inga krav där, han bara säger "idag är det din dag, mig kan vi ta en annan gång".

Så det där upplevs nog olika.
    Men då är det ju ändå sexuellt! Och självklart upplevs det olika om partnern är kåt. Nu pratade vi om en person som inte var kåt. Går inte att jämföra.
Svar på tråden Kvinnors lust när ni är över 50år