• Anonym (Hjälp)

Behöver skriva ut en sak, ej tillgång till skrivare

Jag behöver skriva ut en sak från internet så jag får det som ett fysiskt papper. Men jag har inte tillgång till någon skrivare, och jag känner ingen som har en heller. Biblioteken är stängda pga Corona där jag bor. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Behöver skriva ut en sak, ej tillgång till skrivare
  • Anonym (J)

Vad är det du vill skriva ut? Är det en blankett eller liknande kan du ringa eller mejla myndigheten/företaget och be dom skicka den till dig med post.

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (J) skrev 2020-12-29 18:33:14 följande:

Vad är det du vill skriva ut? Är det en blankett eller liknande kan du ringa eller mejla myndigheten/företaget och be dom skicka den till dig med post.

Gjort det och de har inte möjlighet att göra det. Måste skriva ut själv.
  • Anonym (Soc)

Du kan skriva ut hos soc. Låtsas att du ska söka försörjningsstöd och skriv ut det du behöver.

• Anonym (J)
    Anonym (Hjälp) skrev 2020-12-29 18:35:16 följande:
    Gjort det och de har inte möjlighet att göra det. Måste skriva ut själv.
    Äh, vad surt! Har du facebook eller liknande? Kanske du kan göra en efterlysning där. Jag upplever att folk är extra villiga att hjälpa till så här i coronatider. 

Tyvärr ha jag själv ingen skrivare kanske nån annan här som har? Fast om det handlar om känsligare uppgifter förstår jag om du inte vill dela det med vem som helst.

Vad är det du behöver skriva ut? Är det t.ex. från försäkringskassan kanske du kan få hjälp om du går in på deras kontor?
  • neverpreggo

Jag skulle ändå kontakta bibblan och höra om de kan lösa det.

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (J) skrev 2020-12-29 18:44:51 följande:

Äh, vad surt! Har du facebook eller liknande? Kanske du kan göra en efterlysning där. Jag upplever att folk är extra villiga att hjälpa till så här i coronatider. 

Tyvärr ha jag själv ingen skrivare kanske nån annan här som har? Fast om det handlar om känsligare uppgifter förstår jag om du inte vill dela det med vem som helst.

Vad är det du behöver skriva ut? Är det t.ex. från försäkringskassan kanske du kan få hjälp om du går in på deras kontor?

Tyvärr inte. Nej det är en blankett från en privat person som jag måste skriva ut själv
  • Anonym (Hjälp)
    neverpreggo skrev 2020-12-29 18:46:29 följande:

Jag skulle ändå kontakta bibblan och höra om de kan lösa det.

Tror inte det går för då går de emot reglerna
  • Anonym (Kajsa)
    Anonym (Hjälp) skrev 2020-12-29 18:46:58 följande:
    Tyvärr inte. Nej det är en blankett från en privat person som jag måste skriva ut själv
    Vad är det för blankett?
  • Anonym (Kajsa)
    Anonym (Hjälp) skrev 2020-12-29 18:49:03 följande:
    Tror inte det går för då går de emot reglerna
    Varför inte testa? Vilka regler?
  • Anonym (Soc)

Finns inte soc där du bor eller vad är problemet?

Svar på tråden Behöver skriva ut en sak, ej tillgång till skrivare