Inlägg från: Brumma |Visa alla inlägg
  • Brumma

Varför tar ni föräldrar med era småbarn på SPA?

h019 skrev 2020-12-30 21:20:52 följande:

Gillar småbarn att ta det la det lugnt i ett spabad? Gillar de även att gå på behandlingar/massage? Skulle inte tro det. Vem försöker du lura? Barn hör inte hemma på span. Skulle rekommendera att skaffa barnvakt när man åker på Spa.

Mina ungar har besökt spa några gånger - det ligger ett i anslutning till simhallen/äventyrsbadet och en dag i veckan är barn tillåtna att vistas på spat.

De älskar att bada både bubbelpool, sitta ute i kylan i badtunnan, duscha i regnskogsdushar och kyla fötterna i iskalla "pölar".

Mina barn hör definitivt hemma på spa, bus och lek däremot gör det inte.

Men självklart "stör" det mer än om bara tysta vuxna vistas på området, men att påstå att barn inte skulle gilla att ta det lugnt på ett spa är ju rätt löjligt.. ALLA barn skulle inte gilla det, men du - barn är liksom inte likadana allihop, lite som vi vuxna du vet - vi gillar olika ;)

Vill man ha det barnfritt väljer man ett spa med åldersgräns. Precis som när jag går och simmar tex, då väljer jag tider när det enbart är motionssim, och ingen lek tillåten. Kan ju knappast klaga över barnen som leker om jag går o simmar på fel tid..
Svar på tråden Varför tar ni föräldrar med era småbarn på SPA?