Anonym (Givmild) skrev 2020-12-31 22:07:47 följande:
Tidigare hade jag nog fått kväljningar om jag smakat min egen sats. Nu tycker jag det är hur hett som helst att spruta i mun och dela eller städa fitta efteråt. Exet blev tokkåt när jag slickade henne ren efteråt
När man hör någon säga "jag gillar slicka henne efteråt" så låter det bara förjävligt liksom. Men om allt känns rätt kan man upptäcka att man gillar allt möjligt skulle jagh tro. Och det är uppenbart att olika par har olika specialgrejor.
När jag var ung kunde jag INTE FATTA hur man kunde slicka henne rakt i muffen. Jag minns när jag och min tjej på den tiden, efter att ha varit tillsammans i ett och ett halvt år, plötsligt gjorde det och det kändes helt rätt (och hon ville verkligen att jag skulle göra det under den långa tiden jag bara inte fixade det). Gissa om jag plötsligt var helt galen i att äta på henne länge länge tills hon var nöjd. Älskar det mer än allt annat sedan dess:)
Men jag tvekar fortfarande på att jag kan bli en av de som gillar sperman.... Men sperma är ju riktigt hett och mäktigt.