• Anonym (Jojo)

    Känner mig slapp

    Känner mig slapp :( då det tar lång tid för killen att komma när vi har sex... jag är noga med knipövningar och har inte fött barn.. så känns konstigt om jag skulle vara slapp? Enligt mig själv så känns jag inte det men det är min kille som får mig att tänka så. Vi prata om sex och då fråga jag om jag var den tightaste han legat med och då sa han att jag inte var det. Att flera tjejer har varit mindre än mig där nere men att även tjejer varit större än mig. Han menar på att jag är mittimellan..

    Är sällan kåt när vi har sex, använder oftast glidmedel.. borde jag inte kännas tightare då? Är rädd för att bli upphetsad då man vidgas? Om han tycker jag är lagom nu så lär jag bli slapp vid upphetsning eller? Känns som han tycker att jag är slapp men inte vågar säga nåt men sättet han säger det på så känns de här inte bra alls

  • Svar på tråden Känner mig slapp
  • Anonym (Asdf)

    Om ni använder glidmedel blir friktionen mindre och det blir då motsatt effekt istället för det du vill åstadkomma.

    Sen behövs det ju om du inte blir upphetsad men då bör du kanske låta bli att ligga alls?

    När du blir upphetsad så fylls vaginan med blod vilket gör att den svullnar, precis som en penis, vilket gör det trängre, mjukare.

    Det här med slapphet är något nytt som börjats diskuteras men personligen har jag aldrig tänkt tanken om storleken på en kvinnas vagina. För det är inte faktor för ett bra ligg.

    Nåt som kan påverka är dock när man legat länge så blir fukten glattare i vaginan vilket minskar friktionen men det brukar ta ett bra tag innan det blir så och så länge ligger man oftast inte.

  • Anonym (Bagarn)

    Ja du behöver inte inte ha dem tankarna alls. Vi är alla skapta lite olika men jag håller med föregående talare att förutsättningen för skönt sex för båda är ju självklart upphetsning. Man går ju igång på sin partners njutning och det är ju det som gör samspelet i själva sexakten och utan ett sånt samspel så skulle jag nog inte ens vilja ha sex alls så inte undra på att att din pojkvän får kämpa på en längre stund. Det absolut skönaste sex jag någonsin haft var också med den kvinna jag känt som var rymligast/mjukast/blötast.

  • Anonym (Uttänjd ja tack)

    Att vaginan är stor uttänjd är ngt en kvinna skall vara tacksam över. Det är ju sensuellt och upphetsande när det är stort lockande och rymligt.

Svar på tråden Känner mig slapp