• Anonym (Six)

    Efterhängsen snubbe

    Tja,

    Det finns en efterhängsen snubbe som skriver till min tjej som jag är på g med.

    Den här snubben är riktigt patetisk, typ nolifer och sitter på ett forum dygnet runt. Han stalkar henne dessutom och svarar på allt hon skriver. Han får inga brudar på egen hand kan man säga.

    Jag bad tjejen jag är på g med att sluta skriva till äcklet, om hon inte slutar upp med det tänker jag dumpa henne så hon har äcklet för sig själv.

    Det roliga i det hela, jag har hållit på med denna tjej i ett tag nu. Hon söker seriöst säger hon och vi har hållt ihop sedan dess.

    Hon har varandra på forum dessutom, när hon skriver om saker som jag sakta till henne för att liksom ge signalement på att hon tänker på mig så svarar äcklet henne och tror det hon skrivit är menade till henne..

  • Svar på tråden Efterhängsen snubbe
  • Anonym (Six)
    Anonym (Josef) skrev 2021-01-05 21:12:02 följande:

    är det du nu igen


    Det stämmer mycket bra det. Och vem är du?

    Kan du tillföra tråden med något?
  • Anonym (Six)

    Korrigering:

    Tja,

    Det finns en efterhängsen snubbe som skriver till min tjej som jag är på g med.

    Den här snubben är riktigt patetisk, typ nolifer och sitter på ett forum dygnet runt. Han stalkar henne dessutom och svarar på allt hon skriver. Han får inga brudar på egen hand kan man säga.

    Jag bad tjejen jag är på g med att sluta skriva till äcklet, om hon inte slutar upp med det tänker jag dumpa henne så hon har äcklet för sig själv.

    Det roliga i det hela, jag har hållit på med denna tjej i ett tag nu. Hon söker seriöst säger hon och vi har hållt ihop sedan dess.

    Vi har varandra på forum dessutom, när hon skriver om saker som jag sagt till henne för att liksom ge signalement på att hon tänker på mig så svarar äcklet henne och tror det hon skrivit är menade till henne..

  • Anonym (Six)
    Anonym (F) skrev 2021-01-05 21:56:05 följande:

    Sluta Josef, du behöver professionell hjälp.


    Vad jobbar du som?
Svar på tråden Efterhängsen snubbe