• Sarholg

    Min mage är en enda röra

    Hej! På grund av att jag kan vara anonym så vågar jag lägga upp dessa bilder ...Innan min tvillingraviditet så har jag både varit smal och haft lite mage . Haft kroppskomplex hela mitt liv och dökjt min mage. men efter jag födde så brydde jag mig inte .Däremot nu känns det jobbigt när magen förändrat sig Så mycket och att jag inte längre kan dölja på samma sätt , det är en enda rörig degklump.... Övrigt i kroppen är jag helt normal typ .

    Min navel är inlåst mellan två hängiga valkar även om jag står eller ligger . När sitter väller hela magen ut över låren . Byxor är omöjligt då jag inte kan ha dom långt ner under magen då magen hänger på låren när jag sitter . Inte heller i midjehöjd då allt väller framåt och inte högre så över valken hänger neröver byxorna mot låren. Bh skär in i magen... värsta av allt är just lösa huden längst ner , så obehagligt att ha något som sitter åt . Vad kan man ha för kläder som iaf kabske döljer något av magen ??

    Men efter graviditeten så fick jag som bubblor längst ner på magen . Någon som vet om de försvinner ? Är det fett eller lös hud ?

  • Svar på tråden Min mage är en enda röra
  • Misanlisan

    Om du mår så

    Dåligt över din mage tycker jag du ska göra en mag operation, värt varenda krona . Tro mig. Du kommer aldrig ångra dej!

  • Pope Joan II

    Det där borde du väl kunna få korrigerande bukplastik i offentlig vård för att åtgärda. Kolla upp om du träffar kriterierna för det i din region innan du vänder dig till privata vårdgivare.

Svar på tråden Min mage är en enda röra