• Anonym (Uu)

    Du som har en tjock partner

    Du som har en tjock/fet partner, tänder du på honom/henne eller inte?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som har en tjock partner
  • Anonym (Tjocktjock)

    I förälskens period tände jag på honom, på ett vis iallafall men sen när åren gick blev jag mer och mer medveten om att jag absolut inte gjorde det. Ville inte röra honom på magen vid sex. Usch va hemsk jag är.

  • Danne86

    Nej det är inte attraktivt att vara tjock. Det signalerar snarare om dålig självkontroll och och bristande karaktär. Drog hem en tjockis från puben för en massa år sedan och det var förmodligen det sämsta ligg jag varit med om. Det är ingen vacker syn när de så kallade formerna utgörs av flertalet lager av bilringar som ligger uppradade framför en och skvalpar när man pumpar. Att ge sig på något sådant i nyktert tillstånd finns inte på kartan.

  • Anonym (Hmm)
    Danne86 skrev 2021-01-27 19:19:54 följande:

    Nej det är inte attraktivt att vara tjock. Det signalerar snarare om dålig självkontroll och och bristande karaktär. Drog hem en tjockis från puben för en massa år sedan och det var förmodligen det sämsta ligg jag varit med om. Det är ingen vacker syn när de så kallade formerna utgörs av flertalet lager av bilringar som ligger uppradade framför en och skvalpar när man pumpar. Att ge sig på något sådant i nyktert tillstånd finns inte på kartan.


    Kanske skvallrar mer om din förmåga som älskare än hennes förmåga.

    Min erfarenhet är att kvinnor som är överviktiga och skönt bekväma med sin kropp är så jävla mycket bättre i sängen än smala osäkra kvinnor som måste va så jävlas snygga i varje vinkel.

    Men det är min erfarenhet.
  • Anonym (suck)
    Anonym (.) skrev 2021-01-27 18:42:59 följande:
    Du ljuger för att du VILL ha rätt men har det inte.

    "Allmänt välkänt" är rent nys och en sliten fras man tar till när man far med osanning, påstår saker man inte känner till och i största allmänhet inte kan argumentera sakligt.

    Jag tar det igen eftersom du nonchalerade det förra gången: Påstår du saker ska du bevisa det oavsett vad det är du påstår.

    Men eftersom du inte vill bevisa att du har rätt så får vi acceptera att vi har en Trumpare på familjeliv, någon som fabulerar kopiöst och hoppas att hen kommer undan med det.
    Men vet du, det är andra tider nu, det blåser andra vindar nu. Man kan inte längre göra en Trump utan att bli stark ifrågasatt.  Man kan inte hitta på saker och sedan kräva att andra fixar bevisningen åt en.
    www.sciencedaily.com/releases/2016/04/160407092947.htm

    Här är en, lägg ner nu.
  • Anonym (Y)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-01-27 19:34:28 följande:

    Kanske skvallrar mer om din förmåga som älskare än hennes förmåga.

    Min erfarenhet är att kvinnor som är överviktiga och skönt bekväma med sin kropp är så jävla mycket bättre i sängen än smala osäkra kvinnor som måste va så jävlas snygga i varje vinkel.

    Men det är min erfarenhet.


    Många överviktiga kvinnor är inte alls bekväma med sin kropp, just för att de är överviktiga. Däremot är många smala tjejer bekväma med sin kropp, så jag vet inte om din erfarenhet säger så mycket egentligen.
  • Gaskarl
    Anonym (Y) skrev 2021-01-28 07:16:33 följande:

    Många överviktiga kvinnor är inte alls bekväma med sin kropp, just för att de är överviktiga. Däremot är många smala tjejer bekväma med sin kropp, så jag vet inte om din erfarenhet säger så mycket egentligen.


    Håller helt med dig här..
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Y) skrev 2021-01-28 07:16:33 följande:

    Många överviktiga kvinnor är inte alls bekväma med sin kropp, just för att de är överviktiga. Däremot är många smala tjejer bekväma med sin kropp, så jag vet inte om din erfarenhet säger så mycket egentligen.


    Nu är det ju sån tur att vi alla är olika:) Detta är ett ämne som diskuteras ofta i olika tjejgäng. Bland mina tjejkompisar, i åldrar allt från 24-62 så är många, dom flesta, smala, t.o.m. über smala. Kan berätta för dig att det finns ingen där som är helnöjd med sin kropp eller känner dig jätte bekväm. Och utåt sätt så är de snygga och många gånger mycket vältränade tjejer. En del har sillisar, en del av dom har gjort läppar osv osv

    Så det handlar inte om utseende för fem öre om man är bekväm med sig själv och sin kropp. Det kommer inifrån. Själv när jag på 10-15 kg övervikt som kom efter två täta graviditeter. Jag äter sundare än många. Inte godis och inget snacks. Tränar regelbundet om än lite mindre nu i Corona tider.

    Så att dra slutsatser att överviktiga alltid är flottiga människor som väljer ett sämre alternativ i tex matväg tycker jag faktiskt inte är rättvist.

    Jag älskar min kropp. Får ofta uppmärksammande kommentarer om både min kropp men även att det just syns i mina ögon att jag inte ber om ursäkt för något. Jag är jag.
  • Anonym (JackW)

    en brud var sexig förut, när hon var kurvig, nu är hon fet, så jag vill inte ha'na

  • Anonym (Nisse)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-01-28 08:10:51 följande:

    Nu är det ju sån tur att vi alla är olika:) Detta är ett ämne som diskuteras ofta i olika tjejgäng. Bland mina tjejkompisar, i åldrar allt från 24-62 så är många, dom flesta, smala, t.o.m. über smala. Kan berätta för dig att det finns ingen där som är helnöjd med sin kropp eller känner dig jätte bekväm. Och utåt sätt så är de snygga och många gånger mycket vältränade tjejer. En del har sillisar, en del av dom har gjort läppar osv osv

    Så det handlar inte om utseende för fem öre om man är bekväm med sig själv och sin kropp. Det kommer inifrån. Själv när jag på 10-15 kg övervikt som kom efter två täta graviditeter. Jag äter sundare än många. Inte godis och inget snacks. Tränar regelbundet om än lite mindre nu i Corona tider.

    Så att dra slutsatser att överviktiga alltid är flottiga människor som väljer ett sämre alternativ i tex matväg tycker jag faktiskt inte är rättvist.

    Jag älskar min kropp. Får ofta uppmärksammande kommentarer om både min kropp men även att det just syns i mina ögon att jag inte ber om ursäkt för något. Jag är jag.


    Ja, och alla har olika definitioner på smal och tjock.

    Jag misstänker att de du tycker är über smala bara är smala strax. Medan de du tycker är smala är strax under gränsen för övervikt.

    Man relaterar ofta till dig själv. Eftersom du själv är överviktig ser du alla som väger mindre än dig som smala.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Nisse) skrev 2021-01-28 08:50:41 följande:

    Ja, och alla har olika definitioner på smal och tjock.

    Jag misstänker att de du tycker är über smala bara är smala strax. Medan de du tycker är smala är strax under gränsen för övervikt.

    Man relaterar ofta till dig själv. Eftersom du själv är överviktig ser du alla som väger mindre än dig som smala.


    Nej, det gör jag inte. Försök inte om bestäm för mig hur jag uppfattar världen.

    Med übersmala menar jag rejäl undervikt. Jag är mycket kroppsmedveten.

    Finns mycket som män inte förstår i den här frågan. Bara för att en kvinna är smal, ochbför den delen snygg, behöver den kvinnan absolut inte va bekväm med sin kropp. Tvärt om...
Svar på tråden Du som har en tjock partner