• Nandez

Farmen 2021

I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta

• Svar på tråden Farmen 2021
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-18 22:19:54 följande:
    Jag ör också rädd för fästingar....Varför finns dessa kryp?
    Ja, dom är ju inte mysiga. Har haft fästingar på mig. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-18 22:22:19 följande:
    Stämningen på Torpet är allt annat än bra...Var bättre när det 4 första var där.
    Japp, så var det.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-18 22:23:48 följande:
    Nej Henrik!!!!!?????.......Tror du desamma som jag att han kommer att lämna????
    Jag hoppas inte det
  • Nandez
    Beccus skrev 2021-02-19 05:20:26 följande:
    Ja det är gan verkligen.

Henrik måste vara kvar, han är en av dom som verkligen hade kunnat driva runt en farm själv, vilket jag tycker att den som vinner ska kunna göra och att programmet går ut på det.

Otrevliga jävla dom där små krypen. Nytta gör dom ju intr så borde utrotas på nåt sätt.
    Håller med dig om Henrik
  • Johannus
    Beccus skrev 2021-02-19 05:20:26 följande:
    Ja det är gan verkligen.

Henrik måste vara kvar, han är en av dom som verkligen hade kunnat driva runt en farm själv, vilket jag tycker att den som vinner ska kunna göra och att programmet går ut på det.

Otrevliga jävla dom där små krypen. Nytta gör dom ju intr så borde utrotas på nåt sätt.
    Håller med det du säger om Henrik. Enda deltagaren som hade klarat detta ensam.

Fästingarna borde helt och hållet utrotas. Farliga och otrevliga.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-19 18:56:48 följande:
    Han gick ju efter sitt eget huvud.
    Nej han var påverkad av Allan hur han skulle välja......(lättpåverkad)
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-19 19:44:06 följande:
    Nej han var påverkad av Allan hur han skulle välja......(lättpåverkad)
    Allan sa flera gånger, välj mig så väljer jag Robin.

Vad har du emot Filip?
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-19 20:04:31 följande:
    Allan sa flera gånger, välj mig så väljer jag Robin.

Vad har du emot Filip?
    Heter inte storbonden Philip.....eller? Han ville välja Daniel, men Allan sa att Daniel kommer att få en amulett om du väljer honom så välj (mig) eller Robin....Väljer du Robin så kommer han att välja Filip. Och i och med att Robin har ont i foten så kommer Filip att ta ut Robin......osv

Egentligen ville Philip välja Daniel till förste kämpe som jag uppfattade det, men han lyssnar på hur Allan vill ha det. 

Vad jag har emot Philip.....Jo  hans kaxighet från dag ett om hur stark och outslagbar han är. Han skulle vinna oavsett vad som kom i tinget......Gillar helt klart inte Skritmånsar...

Varför reagerar du mot mig???? Jag har bara en åsikt som alla andra som skriver här.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-19 20:29:29 följande:
    Heter inte storbonden Philip.....eller? Han ville välja Daniel, men Allan sa att Daniel kommer att få en amulett om du väljer honom så välj (mig) eller Robin....Väljer du Robin så kommer han att välja Filip. Och i och med att Robin har ont i foten så kommer Filip att ta ut Robin......osv

Egentligen ville Philip välja Daniel till förste kämpe som jag uppfattade det, men han lyssnar på hur Allan vill ha det. 

Vad jag har emot Philip.....Jo  hans kaxighet från dag ett om hur stark och outslagbar han är. Han skulle vinna oavsett vad som kom i tinget......Gillar helt klart inte Skritmånsar...

Varför reagerar du mot mig???? Jag har bara en åsikt som alla andra som skriver här.
    Men Allan sa flera gånger att han ville bli vald. Jag vet mycket väl att han stavar sitt namn så, snacka om att märka ord. Hade jag kunnat göra efter inlägget.

Jag har inte uppfattat honom så däremot Henrik, han är stor i orden.

Jag upplever att vi inte ser samma program därför reagerar jag
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-19 20:42:01 följande:
    Men Allan sa flera gånger att han ville bli vald. Jag vet mycket väl att han stavar sitt namn så, snacka om att märka ord. Hade jag kunnat göra efter inlägget.

Jag har inte uppfattat honom så däremot Henrik, han är stor i orden.

Jag upplever att vi inte ser samma program därför reagerar jag
    Ja Allan sa flera gånger efter gårdsvaket att välj mig och det gjorde han för att han vill ha ut Robin...Det sa Allan även till Filip att Robin måste ut och där var Philip med när dom pratade med Filip..

Henrik tycker jag är mera tystlåten och håller sig i bakgrunden...Ok han har sagt att han är stark kanske en gång, men han visade sig inte vara stark vid balansen. Sen är Henrik en burdus ingen som visar sitt glada jag eller så....Typisk Norrländsk karl som uppför sig så.......Dock vet jag inte varifrån Henrik kommer. Men jag anser inte Henrik som en skritmåns öppet.

Nog ser vi på samma program, men vi upplever på olika sätt

Att jag skrev om Philip och Filip var att jag själv blev i gårdagens program vilse när dessa två namn sades....Förlåt mig om dessa två namn var inte meningen att såra på nåt sätt.
Svar på tråden Farmen 2021