• Nandez

Farmen 2021

I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta

• Svar på tråden Farmen 2021
  • BeautifulLiz

Ska vi vara kinkiga så stavar storbonden sitt namn "Phillip" (två L) och pianokillen "Philip" (ett L).

Inte konstigt om det blir förväxlingar med så så lika namn...  kanske skulle kunna särskilja dem genom att kalla Philip för "piano-Philip" . Flört

Eller Phillip för "Phillip-L" då han ju heter Phillip-Lloyd?

Bara ett förslag! Glad

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-02-20 11:20:47 följande:
    Ska vi vara kinkiga så stavar storbonden sitt namn "Phillip" (två L) och pianokillen "Philip" (ett L).

Inte konstigt om det blir förväxlingar med så så lika namn...  kanske skulle kunna särskilja dem genom att kalla Philip för "piano-Philip" . Flört

Bara ett förslag! Glad
    SkrattandeOk två ll och ett l,.....No hard fealings.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-19 20:52:30 följande:
    Ja Allan sa flera gånger efter gårdsvaket att välj mig och det gjorde han för att han vill ha ut Robin...Det sa Allan även till Filip att Robin måste ut och där var Philip med när dom pratade med Filip..

Henrik tycker jag är mera tystlåten och håller sig i bakgrunden...Ok han har sagt att han är stark kanske en gång, men han visade sig inte vara stark vid balansen. Sen är Henrik en burdus ingen som visar sitt glada jag eller så....Typisk Norrländsk karl som uppför sig så.......Dock vet jag inte varifrån Henrik kommer. Men jag anser inte Henrik som en skritmåns öppet.

Nog ser vi på samma program, men vi upplever på olika sätt

Att jag skrev om Philip och Filip var att jag själv blev i gårdagens program vilse när dessa två namn sades....Förlåt mig om dessa två namn var inte meningen att såra på nåt sätt.
    Blev mest irriterad men vi släpper det nu..
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-02-20 11:20:47 följande:

Bara ett förslag! Glad
    Du har rätt, bra förslag
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-21 19:49:09 följande:
    Blev mest irriterad men vi släpper det nu..
    Förstod det, men nu är det glömt ....
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-21 20:05:59 följande:
    Förstod det, men nu är det glömt ....