• Nandez

Farmen 2021

I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta

• Svar på tråden Farmen 2021
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-02-28 20:40:53 följande:
    Jag börjar också tycka att han är lite väl självgod,faktiskt.
    Eller hur.....Vinner jag Daniel så är ingen i vägen för mig då vinner jag hela Farmen.....Usch nej gillar inte självgoda människor som bara ser sig själva som världsmästare.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-28 20:41:07 följande:
    Det vet jag inte om jag kan hålla med om. Egenkära ser bara till sig själva ingen annan betyder nåt....Säger jag av erfarenhet.
    Han är inte direkt ensam om att ha sagt så, han är toksnäll. Daniel är i så fall lika egenkär, jösses 
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-28 20:43:15 följande:
    Eller hur.....Vinner jag Daniel så är ingen i vägen för mig då vinner jag hela Farmen.....Usch nej gillar inte självgoda människor som bara ser sig själva som världsmästare.
    Jösses, han är inte den ende att såga så
  • molly50
    Johannus skrev 2021-02-28 20:43:15 följande:
    Ja,jag kanske har missat något. Men jag har i alla fall inte hört någon annan skryta lika mycket om att h*n ska vinna över alla på Farmen.
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-02-28 20:46:24 följande:
    Ja,jag kanske har missat något. Men jag har i alla fall inte hört någon annan skryta lika mycket om att h*n ska vinna över alla på Farmen.
    Det har jag gjort
  • Nandez

Sen så klipper och klistrar kanalen, 20 minuter tvtid i veckorna av allt som sägs och görs på farmen

• molly50
    Nandez skrev 2021-02-28 20:47:00 följande:
    Det har jag gjort
    Ja,då har väl jag missat det då.

Grattis till Daniel,i alla fall.