Farmen 2021
I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta
I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta
Nu har jag äntligen tittat i kapp på Farmen och Torpet. Jag var lite sen i starten av olika anledningar.
Mina favoriter till segern är Daniel, Helena och Malin, även om jag är rätt irriterad på Daniel just nu. Han får brev från sina barn och börjar yra om att vinna till varje pris - för barnens skull. Det verkar bara korkat. Vad tycker han är viktigast, när programmet väl har börjat visas? Vill han verkligen lära sina barn att det är rätt att ljuga, luras och svika så länge man kan tjäna på det? Jag skulle i alla fall skämmas över att bete mig illa mot folk i ett TV-program, oavsett hur mycket man tjatar om att det är en tävling.
Med det sagt, så vill jag se en vinnare som jobbat hårt, försökt lära sig driva en gård och varit ärlig och schysst mot de övriga. Henrik var min stora favorit, men han var ju inte där för att sola, bada och skapa pakter. Därför tyckte han nog att han gjort sitt när han hamnade på Torpet.
Vem vill jag se i finalen tillsammans med de 3 favoriterna? Kanske Philippe eller Allan i så fall.
Vem ska Philippe välja som andrakämpe? Jag gissar på Linnea eller Malin. Jag vet inte riktigt vem jag tycker ska åka ut i kväll, men kanske Linnea.
Hoppas att dom klarar uppdragen
Allan grinig när han ät hungrig
Oj, vilka fina matpriser