• Nandez

Farmen 2021

I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta

• Svar på tråden Farmen 2021
  • molly50
    Johannus skrev 2021-03-07 20:03:06 följande:
    Hoppas hon åker ut i kväll.
    Det hoppas jag med. Hon eller Linnea.
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-03-07 20:09:30 följande:
    Det fungerar också
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-03-07 20:09:30 följande:
    Jag hoppas Linnea får vara kvar...(kanske är jag ensam om detta), men även om Linnea varit lat för utomhus jobb så har hon hjälpt till Adam i alla fall. Och hon har försökt prata om träterna jämfört med Karin så därför vill jag att hon är kvar. Jag hoppas Karin väljer Philip. Eller kanske inte för Philip väljer inte styrka på grund av sina fingrar och då är det svårt och veta vem som åker ut....
  • molly50
    Nandez skrev 2021-03-07 20:14:15 följande:

Stämningen förändrades efter hälsningarna

Ja,det kylde nog ner de heta känslorna de hade innan.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-03-07 20:17:51 följande:
    Jag hoppas Linnea får vara kvar...(kanske är jag ensam om detta), men även om Linnea varit lat för utomhus jobb så har hon hjälpt till Adam i alla fall. Och hon har försökt prata om träterna jämfört med Karin så därför vill jag att hon är kvar. Jag hoppas Karin väljer Philip. Eller kanske inte för Philip väljer inte styrka på grund av sina fingrar och då är det svårt och veta vem som åker ut....
    Ok
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-03-07 20:18:09 följande:
    Ja,det kylde nog ner de heta känslorna de hade innan.
    Japp
  • molly50
    Johannus skrev 2021-03-07 20:17:51 följande:
    Ja,det är svårt att säga vem hon ska välja annars. Om hon inte väljer Linnea.