Farmen 2021
I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta
I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta
Det var ju en storbonde som försökte göra något åt det där (Mary?), men hon fick liksom bara skit för det. Killarna stod och hånlog och väntade på att hon skulle misslyckas, och när uppdragen inte blev godkända, då gick de genast tillbaka till "mannen snickrar och kvinnan lagar mat".
Så bra skrivet......hade hoppats jag hade vågat skriva detta......Men helt klart är det så som du beskriver om Mary och jag håller med dig....Bygg uppdragen har tjejerna dragit sig i från...Kanske för att dem inte kan, kanske för att dem inte vill eller orkar....Ska man sköta en Farm ska både tjejer och killar kunna göra allt både inne och ute annars fungerar inte farmen......
Håller helt med Allan att skulle tjejerna fått ta hand om djuren så skulle det inte fungerat....Ingen tjej har matat fåren, hästarna, hönsen, korna......Hur i helskotta hade djuren överlevt med det tjejer som var med i årets Farmen??? Ut med tjejerna och fram med finalisterna Daniel och Allan........Dock var min största favorit Henrik.