Inlägg från: lövet2 |Visa alla inlägg
  • lövet2

Farmen 2021

Nandez skrev 2021-03-09 19:39:26 följande:
    Undrar vem Malin väljer
    Alltså, det här var ju spännande! Men jag tror hon väljer Linnea.
  • lövet2

Det hände inte så mycket i kväll, men vi vet i alla fall att Allan blir förstekämpe, för Erik väljer ju inte Linnea.

• lövet2

Åh, vad jobbigt att ta upp potatis i sommarvärmen! På våra breddgrader brukar det vara höstkallt när vi tar upp den. Frost på nätterna och några plusgrader på dagarna.

• lövet2

Roligt att de fick ha lite fest mitt i allt hårt jobb. Det har de förtjänat!

• lövet2

Jag kan inte tänka mig att han väljer Linnea. Det måste bli Allan. Men vem ska han välja i sin tur?

• lövet2

Spännande i kväll! För min del kvittade det vem som vann, så jag var rätt nöjd med Malin. Allan jobbade hårt, men han hade sådana jobbiga humörsvängningar när han verkligen inte brydde sig om vem han skällde ut. Det gillade jag inte.

Hoppas nu att Daniel blir storbonde, så han har en plats säkrad till finalen.

• lövet2

Linnea borde vinna i kunskap. Erik - vad skulle han välja? Styrka eller teknik? Han skulle vinna i båda väl? Det känns lite som att Philip kommer att åka ut i alla fall.

• lövet2
    Nandez skrev 2021-03-16 21:07:05 följande:
    Tänk om pianisten vinner
    Det har ju hänt i andra dokusåpor. Alla har försökt få ut "hoten" och glömt den där som verkar ofarlig. Så står han i stället som vinnare i slutet.
  • lövet2

Så där! Har inte hunnit se onsdagens och torsdagens avsnitt förrän nu. Jag är ganska nöjd i alla fall. Philip åkte ut och Daniel gick till final. Synd att det går så dåligt för Malin bara. Det blir nog Erik eller Linnea som får stå i finalen mot Daniel.

• lövet2
    Nandez skrev 2021-03-21 19:36:23 följande:
    Final i kväll smile1.gif
    Jag måste hålla mig från alla nyheter, för jag kan inte se finalen förrän senare i kväll.
  • lövet2

Jaha, jag är nöjd. Daniel skärpte sig efter de första veckorna och blev till slut en värdig vinnare. Han hade ju också rätt i det han misstänkte tidigare; att Linnea inte var den lysande stjärna som alla trodde.

Svar på tråden Farmen 2021