• Nandez

Farmen 2021

I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta

• Svar på tråden Farmen 2021
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-01-28 19:54:15 följande:
    Förstekämpe blev Filip
    Det tyckte jag var rätt. Han låter mer än han jobbar (jag är stark, jag är ett hot, jag, jag , jag) Nej gillar inte såna personer. Hoppas den han väljer till andre kämpe slår ut Philip....
  • Johannus

Vet inte hur eller om ni andra tänkt på en sak.....(nu hoppas jag ni inte är kräsmagade)Glad Men jag har vid flera tillfällen lagt märke till att när deltagarna plockar bär, separerar smör, mjölkar eller vad dem nu gör så använder dem POTTAN......En potta har man att kissa i när man inte vill eller orkar gå ut mitt på natten när det är mörkt ....inte för att användas för nåt man äter i från oavsett den är tvättat och destillerad . Jag får äckel känsla när jag ser Pottan i olika sammanhang.

Förlåt om jag tar upp det, men kommer i håg pottan från min barndom.

• Nandez
    Johannus skrev 2021-01-28 21:56:08 följande:
    Säger som Allan sa att är det nått som gror i en sen tidigare så kan den lilla minsta motgång bli stort.
    Varför jag säger det är för att jag går till mig själv....Små irritationer i vissa sammanhang växer och gror i en så det till slut exploderar i en...Och så har det för mig varit i ett halvt år nu....
    Så kan det vara
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-01-28 22:04:39 följande:
    Det tyckte jag var rätt. Han låter mer än han jobbar (jag är stark, jag är ett hot, jag, jag , jag) Nej gillar inte såna personer. Hoppas den han väljer till andre kämpe slår ut Philip....
    Har inget emot honom, nog tycker jag att han jobbar. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-01-28 22:11:08 följande:
    Vet inte hur eller om ni andra tänkt på en sak.....(nu hoppas jag ni inte är kräsmagade)Glad Men jag har vid flera tillfällen lagt märke till att när deltagarna plockar bär, separerar smör, mjölkar eller vad dem nu gör så använder dem POTTAN......En potta har man att kissa i när man inte vill eller orkar gå ut mitt på natten när det är mörkt ....inte för att användas för nåt man äter i från oavsett den är tvättat och destillerad . Jag får äckel känsla när jag ser Pottan i olika sammanhang.

Förlåt om jag tar upp det, men kommer i håg pottan från min barndom.
    Det har jag inte tänkt på
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-01-29 18:51:06 följande:
    Det har jag inte tänkt på
    Såg första gången när dem var ute och plockade blåbär, sen såg jag när Henrik och Daniel skulle göra smör.....En potta blä.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-01-29 19:07:20 följande:
    Såg första gången när dem var ute och plockade blåbär, sen såg jag när Henrik och Daniel skulle göra smör.....En potta blä.
    Okej
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-01-29 19:07:20 följande:
    Tror inte de gör sina behov i pottan i fråga.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-01-29 19:57:15 följande:
    Det tror inte jag heller
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-01-29 19:57:15 följande:
    Nä kanske inte, men är dem från förr i tiden så har dem nog används i den meningen dem är till för förr.
Svar på tråden Farmen 2021