Farmen 2021
I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta
I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta
Ber om ursäkt att jag inte hinner prata med er medans programmen pågår, men det finns ingen tid för mig att se på tv när programmen pågår...... Jag är assistent och mormor så mina dagar och kvällar är fullbokade hela tiden med träning, skolarbete, sitta vid varje måltid, blöjbyten typ 4-8 gånger om dagen plus toa träning, aktivera, vara ute........Jag försöker hänga så gott det går att jag ser via play på natten.....men då är inte ni vakna så jag får ingen direkt kontakt mer er andra.
Undrar hur Mary ska fungera som storbonde
Tror nog alla tycker att det är skönt att hon inte sover i storstugan så dem få sova i lugn och ro, men däremot tvivlar jag på att dom denna vecka kommer att klara uppgifterna då Mary tänker sätta tjejerna på att bygga.....Hoppas bara hon inte sen gnäller på att killarna inte hjälper till.
Det ska vara första gången att inte klara uppgifterna och det hoppas jag på nu när Mary är storbonde.
Ber om ursäkt att jag inte hinner prata med er medans programmen pågår, men det finns ingen tid för mig att se på tv när programmen pågår...... Jag är assistent och mormor så mina dagar och kvällar är fullbokade hela tiden med träning, skolarbete, sitta vid varje måltid, blöjbyten typ 4-8 gånger om dagen plus toa träning, aktivera, vara ute........Jag försöker hänga så gott det går att jag ser via play på natten.....men då är inte ni vakna så jag får ingen direkt kontakt mer er andra.