Johannus skrev 2021-02-03 23:38:06 följande:
Jag förstår att tjejerna Även Mary tycker att killarna är gnälliga, men dom jobbar skit hårt för att få allt gjort utomhus och killarna har gjort bra jobb. Har nog aldrig tidigare varit med om att alla byggjobb varit så stadiga och bra gjort förut....Förutom förra året när farmen deltagarna byggde dansbanan som fortfarande står kvar. Men årets byggare gör verkligen bra i från sig. Även tjejerna gör bra det dem gör, men som i dag alla andra försvinner från sina uppgifter förutom Allan och då förstår jag att han blir arg.
Philip, Lili och vem som nu håller på att bygga grisstian....Det verka inte hända ett skit där, men mig spelar det ingen roll om dem misslyckas med uppgifterna så att Mary får se att hon inte var en bra ledare.
Ja, förra året jag... fy så besviken jag blev att inte Jens vann. Han är det enda jag verkligen hållit på utöver Benny som vann första upplagan av Farmen. Jag riktigt tjöt av glädje då. Sen har jag träffat Benny vid ett flertal tillfällen, bland annat på en fest där han gick och fixade vin på en krog där han kände ägaren. Haha, vilka minnen!
Jens borde ha vunnit, utan honom hade inte den där paviljongen ens funnits. Inget ont om Sofie men men... och nu blev det Farmen 2020 istället.
Skulle Danne, Henrik och Allan försvinna så lär byggupdragen knappast blir någon succé längre.
Jag hoppas verkligen att Mary åker ut nästa vecka. Och så hoppas jag att Lili väljer Linnea som förlorar och får åka hem.