Inlägg från: Anonym (Aj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aj)

Skelettsmärta

Jag har i typ 1 års tid haft ont i skelettet till och från.

Ofta är det som skov. Jag får ont djupt inne i skelettbenen känns det som var och varannan dag i en månad sen uppehåll i någon månad eller två med ont kanske någon gång i veckan däremellan för att sedan typ vara smärtfri några veckor sedan blir smärtan i princip dagligen igen och så håller det på.

Har huvudsakligen ont i skelettet men några enstaka gånger har smärtan kännts mindre "djup" och mindre smärtsam och det har jag tolkat som lederna men jag kan ha fel. Vad kan detta bero på?

• Svar på tråden Skelettsmärta
  • Anonym (Aj)
    Långbenopluto skrev 2021-01-11 19:19:30 följande:

Antar att du har varit hos en läkare eftersom du haft så ont så länge.... så vad säger denne?

Ja det har jag. Tog prover som visade D-vitamin brist så jag fick ta speciella D-vitaminer i 3 månader som var ganska starka tror jag. Men har ju inte blivit bättre så kanske inte beror på D-vitamin brist trots allt?
  • Anonym (Aj)

Men vill minnas att det blev lite bättre undrer tiden jag åt dom men smärtan gick inte bort helt. Kan va inbillning att jag kände mig bättre också

• Anonym (Aj)
    Anonym (Jag) skrev 2021-01-11 19:35:41 följande:

Jag har också så, har haft så i hela mitt liv. Jag har psoriasisartrit och ska utredas för ms.

Har jag symtom på ms??
Svar på tråden Skelettsmärta