• Anonym (Yasmine)

    Han vill inte ha sex under mens, hur gör ni andra?

    Ett problem i vårat förhållande är att mannen inte vill ha sex eller komma nära mitt kön under den tiden på månaden.

    Han är religiös (tänker inte säga vilken religion för att undvika påhopp)

    Men antar att det finns män som inte är religiösa men som inte heller vill ligga med sin kvinna under den tiden på månaden.

    Det börjar göra mig irriterad och sårad. Hans religion går ut över hur jag måste stoppa mina behov av sex helt den veckan .

    Samtidigt går han runt och frågar mig :är den över nu?

    Vilket stressar mig för jag kan inte påverka hur länge det går. Och jag känner mig typ lite värdelös när jag inte kan ha sex med min man.

    Brukar tillfredsställa honom på olika sätt under tiden, men får inget tillbaks och det börjat kännas dumt

    Han är ganska blyg av sig också i sängen så det är inge kul

    Hur gör ni andra? Religiösa eller inte! Ska jag som kvinna behöva acceptera detta?

  • Svar på tråden Han vill inte ha sex under mens, hur gör ni andra?
  • Anonym (happy)

    Min man är ateist och vill ändå inte ha sex under mens, vissa män vill bara inte det.

    Och jag hade nog inte tyckt det var någon höjdare själv heller om jag var man så det får vara så.

  • Anonym (.)

    Sluta ge honom. Han får väl snällt vänta då! Så får du onanera under den veckan.

  • Anonym (K)

    Jag låter helst bli. Äckligt, kladdigt, inte alls samma glid. Nej tack.

    /Kvinna

  • CitronTulo

    Tror inte att det är så ovanligt? Förvisso brukar inte jag själv vilja ligga när jag har mens.. men har inte uppfattat att de killar jag haft genom åren velat det heller! Någon har sagt att det inte spelar någon roll, men har aldrig blivit något snack eftersom jag inte är sugen då!
    Hade inte uppskattat att någon tjatat på mig om att ligga när jag inte vill, mens eller ej!
    Så självklart ska väl inte en kille behöva ställa upp om han inte vill? Kan klara mig utan kuk i typ fem dagar liksom..
    Desto mysigare sen när det är dags igen!

  • Anonym (Olika lösningar)

    Har vi sex under den perioden så blir det analt.

  • Anonym (Riddare)

    En riddare är inte rädd för lite blod på svärdet.

  • Anonym (Anal njutelse)
    Anonym (Yasmine) skrev 2021-01-11 19:58:49 följande:

    Ett problem i vårat förhållande är att mannen inte vill ha sex eller komma nära mitt kön under den tiden på månaden.

    Han är religiös (tänker inte säga vilken religion för att undvika påhopp)

    Men antar att det finns män som inte är religiösa men som inte heller vill ligga med sin kvinna under den tiden på månaden.

    Det börjar göra mig irriterad och sårad. Hans religion går ut över hur jag måste stoppa mina behov av sex helt den veckan .

    Samtidigt går han runt och frågar mig :är den över nu?

    Vilket stressar mig för jag kan inte påverka hur länge det går. Och jag känner mig typ lite värdelös när jag inte kan ha sex med min man.

    Brukar tillfredsställa honom på olika sätt under tiden, men får inget tillbaks och det börjat kännas dumt

    Han är ganska blyg av sig också i sängen så det är inge kul

    Hur gör ni andra? Religiösa eller inte! Ska jag som kvinna behöva acceptera detta?


    Anonym (Yasmine) skrev 2021-01-11 19:58:49 följande:

    Ett problem i vårat förhållande är att mannen inte vill ha sex eller komma nära mitt kön under den tiden på månaden.

    Han är religiös (tänker inte säga vilken religion för att undvika påhopp)

    Men antar att det finns män som inte är religiösa men som inte heller vill ligga med sin kvinna under den tiden på månaden.

    Det börjar göra mig irriterad och sårad. Hans religion går ut över hur jag måste stoppa mina behov av sex helt den veckan .

    Samtidigt går han runt och frågar mig :är den över nu?

    Vilket stressar mig för jag kan inte påverka hur länge det går. Och jag känner mig typ lite värdelös när jag inte kan ha sex med min man.

    Brukar tillfredsställa honom på olika sätt under tiden, men får inget tillbaks och det börjat kännas dumt

    Han är ganska blyg av sig också i sängen så det är inge kul

    Hur gör ni andra? Religiösa eller inte! Ska jag som kvinna behöva acceptera detta?


    Låt honom knulla dig analt den vecka? Kan vara trevlig och fokusera på det hålen lite mer fokuserat.
  • Anonym (Riddare)
    Anonym (Anal njutelse) skrev 2021-01-11 20:27:41 följande:

    Låt honom knulla dig analt den vecka? Kan vara trevlig och fokusera på det hålen lite mer fokuserat.


    Det är haram.
  • Anonym (Anal njutelse)
    Anonym (Riddare) skrev 2021-01-11 20:37:45 följande:

    Det är haram.


    Ett förbud värt att bryta....
Svar på tråden Han vill inte ha sex under mens, hur gör ni andra?