Kräva tillbaka pengarna
Om man sätter in en stor summa pengar på en bekants konto och säger till banken att det var en olyckshändelse, kan de föra tillbaka pengarna då?
Om man sätter in en stor summa pengar på en bekants konto och säger till banken att det var en olyckshändelse, kan de föra tillbaka pengarna då?
Men hur hade du tänkt klara dig de närmaste månaderna om du inte fått dessa pengar? De kom ju helt oväntat om jag förstod saken rätt. Är väl bara att betala tillbaka dessa och fortsätta enligt sin ursprungliga plan?
Jag hade aldrig kunnat med att behålla så mycket pengar, även om du skiter i att er relation för alltid är förstörd, hen kommer även, kan du räkna, med prata så mycket illa som hen kan om dig till alla som kan tänkas vilja lyssna på hen.
Skulle inte kunna sova heller alls om jag bara behållit pengarna, skulle uppfattat det som om jag faktiskt stulit dem.
Har du redan spenderat dem för du väl göra upp en återbetalningsplan med hen?
Du vet väl vad ni kommit överens om, har ni inte pratat om att du skulle få pengar av hen?
Jag skriver att jag hade personligen känt det som om att jag stulit pengarna.
För att antingen riskerar jag att dras till domstol och åka på massa avgifter eller så betalar jag tillbaka och har inget att klara mig på närmaste månaderna eftersom jag inte kommer kunna söka hjälp hos soc iom att jag haft pengarna på kontot.
Hen kan tydligen förstöra totalt för mig... Har sån jäkla ångest nu. Jag kan inte betala några rättegångskostnader!
Man behåller inte 30 papp som någon gett bort på fyllan om någon sedan nyktrar till och vill ha tillbaks...
Det gör man bara inte...