• Anonym (Kär o galen)

    Nytt förhållande utan sex

    Hej!

    Jag har träffat en kille och blivit kär..

    Vi har träffats i ca 2 månader och allt vad gäller förhållande är bra men det är ett praktiskt förhållande då vi lever som ett par och har mysiga middagar etc tillsammans MEN han pussas inte, kramas inte och vi har typ sex en gång i veckan Max!!!!

    När vi sover så vill han ligga nära och skeda..

    Det känns som att jag är hans trygga famn och börjar fundera på om han inte attraheras av mig?

    Jag försöker ge honom en kram men han besvarar den knappt de försök jag gör.. det här gör ju att jag backar men när vi pratar om det så säger han att jag ska kämpa på...

    Jag vet att jag är mer kär i honom och att jag ska sakta framåt och låta det växa...

    Jag vill det här men jag behöver kärlek o gör jag slut på det så kommer jag bryta ihop!

  • Svar på tråden Nytt förhållande utan sex
  • Anonym (antingen eller)

    Antingen så är han sån som person och kommer inte ändra sig...eller så är han inte särskilt attraherad av dig. 

    Man är ju olika som person och behöver olika mycket närhet och dessutom på olika sätt. 

    Ett sätt när man är nya som par är ju att prata om sig själv och hur man är, t ex säga att "jag älskar att pussas och kramas, skulle kunna göra det i flera timmar" och se hur han regerar. 

  • Anonym (Kär o galen)

    När vi började ses som vänner så berättade han att sex är jätte viktigt för honom så det är därför det här oroar mig... Det kan gå 2 veckor utan sex... Han fantiserar en del när vi har sex och vill så mkt och har samtidigt någon kris där fantasierna inkluderar en tredje part så sexet är stort för honom enl vad han säger...

    Då är det nog så att han inte attraheras av mig så det är väl lika bra att avsluta innan man blir dumpad!

  • Anonym (Åh)

    Åh vart hittade du den här kille? Hade varit perfekt att inte behöva ha sex så ofta ju

  • Anonym (Åh)

    Men du skriver förhållande? Är ni redan ihop?

  • Anonym (Kär o galen)

    Japp! Vi har dejtat ett tag men bestämde oss för att ha ett förhållande sedan 5 veckor tillbaka!

  • Anonym (Åh)
    Anonym (Kär o galen) skrev 2021-01-13 20:33:42 följande:

    Japp! Vi har dejtat ett tag men bestämde oss för att ha ett förhållande sedan 5 veckor tillbaka!


    Efter 3 veckors dejtande, det gick fort. Han måste väl vara kär och veta att han vill ha dig då annars skulle ni väl inte vara ihop.
Svar på tråden Nytt förhållande utan sex